יחזור לאמן בישראל? הפועל אילת במשא ומתן עם בראד גרינברג

play
בראד גרינברג | אודי ציטיאט
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.6 04:24

המאמן בן ה-69 שאימן בעברו את מכבי חיפה, הפועל ירושלים, מכבי אשדוד ועירוני נס ציונה עשוי להגיע לקבוצה הדרומית. גם שמו של מילאן טומיץ', אקס אולימפיאקוס והכוכב האדום, קושר לקבוצה

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

הפועל אילת נותרה הקבוצה היחידה בליגת העל ללא מאמן לקראת העונה הקרובה, והקבוצה הדרומית עושה מאמצים גדולים על מנת לסיים את הסאגה בקרוב. לוואלה! ספורט נודע כי הפועל אילת נמצאת במשא ומתן עם בראד גרינברג, שאימן לאחרונה בישראל את עירוני נס ציונה, והוא עשוי לחתום בשורותיה.

שם נוסף שקושר להפועל אילת בימים האחרונים הוא מילאן טומיץ', שאימן לתקופה קצרה את אולימפיאקוס בעבר וכן את הכוכב האדום בלגרד. מי שככל הנראה לא יגיע לקבוצה הוא איליאס זורוס היווני, מאמן נבחרת גיאורגיה, שניהל מגעים עם אילת אך ללא הצלחה.

מאמן עירוני נס ציונה בראד גרינברג
בדרך לדרום? גרינברג | ברני ארדוב

גרינברג בן ה-69 הגיע לכדורסל הישראלי כשחתם בשורות מכבי חיפה בקיץ 2012 וסחף את הקבוצה לזכייה באליפות. בעונה לאחר מכן עבר להפועל ירושלים ונעצר ברבע גמר היול"ב קאפ אחרי עונה מצוינת. הוא עזב את ישראל למספר שנים ושב בקיץ 2017 למכבי אשדוד אותה אימן במשך שלוש עונות. בקיץ 2020 הגיע לעירוני נס ציונה, הדריך את הקבוצה במשך עונה אחת, וזכה איתה ביורופקאפ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי