אילת המועמדת הבכירה לקלוט את קורנליוס, בריסקר במגעים עם רמת גן

play
שחקן הפועל ירושלים אור קורנליוס | לירון מולדובן
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 10.7 05:56

הקבוצה הדרומית עשויה לצרף את שחקן ההגנה של העונה שעוזב את הפועל ירושלים. העולה החדשה בשיחות עם הקלע ששיחק בקרית אתא, אך בין הצדדים קיימים פערים

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

אחד השחקנים המתקדמים של העונה שעברה בליגת העל היה אור קורנליוס. הגארד-פורוורד שהגיע להפועל ירושלים אחרי עונה בגלבוע/גליל הפך לישראלי המוביל של אלכסנדר דז'יקיץ' כשההתקדמות שלו הובילה בסופו של דבר את מנהלת הליגה לבחור בו כשחקן ההגנה של העונה.

אלא שקורנליוס וירושלים לא הגיעו להבנות במהלך העונה על הארכת חוזהו, ובקיץ העדיפה ירושלים ללכת למקומות אחרים. בינתיים נראה כי המועמדת המובילה לקלוט את קורנליוס היא הפועל אילת שמינתה אתמול (ראשון) את המאמן האיטלקי מקס מנטי, וייתכן מאוד שהוא יגיע לעיר הדרומית.

קורנליוס (25, 1.99) שגדל במחלקת הנוער של מכבי ראשון לציון שיחק בבוגרים של הכתומים עונה אחת ועבר במכבי קרית גת, הפועל כפר סבא ומכבי קרית מוצקין בלאומית לפני שקיבל הזדמנות שוב בליגת העל, הפעם בהפועל באר שבע. הוא שב ללאומית לאליצור אשקלון, לפני שקיבל הזדמנות בעירוני נס ציונה, ואחרי עונה טובה המשיך לגלבוע/גליל ולירושלים במדיה רשם 5.9 נקודות ו-2.2 ריבאונדים למשחק.

שחקן הפועל ירושלים איתי שגב שומר על שחקן עירוני קרית אתא מייקל בריסקר
שחקן הפועל ירושלים איתי שגב שומר על שחקן עירוני קרית אתא מייקל בריסקר | לילך וייס רוזנברג

שחקן מוביל נוסף בליגת העל שעדיין לא מצא קבוצה לקראת העונה הבאה הוא מייקל בריסקר. הקלע שפתח את העונה שעברה ללא קבוצה והצטרף ממש עם המחזור הראשון לעירוני קרית אתא, נמצא במגעים עם עירוני רמת גן העולה החדשה, אך נכון לעכשיו בין הצדדים קיימים פערים.

בריסקר (25, 1.85) רשם העונה 7.9 נקודות בלבד למשחק אחרי שנתיים בספרות כפולות בגלבוע/גליל ומכבי חיפה. הוא החל את הקריירה שלו במכבי רעננה, ועבר בהפועל תל אביב לפני שהגיע במהלך עונת 2019/20 לכרמל, ושיחק בחיפה גם בעונה שלאחר מכן.

שחקן אליצור נתניה איתן בורג
איתן בורג בדרך לסל | דני מרון

גם בבני הרצליה עמלים על השלמת הסגל הישראלי. הקבוצה צירפה את ווילי וורקמן ואביתר מור יוסף לסנדי כהן וסיכמה עקרונית גם עם איתן בורג, כשכעת החבורה של דן שמיר מנסה להגיע להבנות עם מכבי ראשון לציון על סכום ההשאלה על בורג.

שחקן נוסף שבהרצליה עשויים לצרף הוא הרכז שוהם גת, ששיחק בשנתיים האחרונות בהפועל חבל מודיעין מהליגה הלאומית כשהצדדים נמצאים בשיחות.