מכבי תל אביב בוחנת אפשרות לצרף את פרנק קמינסקי או אנתוני גיל

play
אנתוני גיל, וושינגטון וויזארדס | GettyImages, Rob Carr
מכבי תל אביב חוגגת את הזכייה באליפות 02:18

הצהובים סימנו את צמד שחקני ה-NBA כמועמדים להשלמת הקו הקדמי: הסנטר סיים חוזה ביוסטון, הפורוורד עשוי להיחתך מוושינגטון. ג'יילן סמית' שקיבל פנייה נוטה להעדיף את וירטוס בולוניה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב בוחנת את האפשרות לצרף אחד משני מועמדים: פרנק קמינסקי, שחקן יוסטון רוקטס בעונה שעברה, או אנתוני גיל שמשתף פעולה עם דני אבדיה בוושינגטון וויזארדס מאז 2020. הצהובים מחפשים שחקן שישלים את הקו הקדמי, כשהאפשרות להמשיך עם אלכס פויתרס, שמוכן לקצץ משמעותית בשכרו כדי להמשיך, עדיין על השולחן.

קמינסקי הוא שחקן חופשי ובתקופה האחרונה הבינו נציגים כי לא יצליח לו להשיג חוזה מובטח לעונה הבאה ב-NBA, אחרי שנתיים בהן חל פיחות ניכר במעמדו בליגה הטובה בעולם. הוא נבחר תשיעי בדראפט 2015 על ידי שארלוט, ושיא הקריירה שלו היה במדי ההורנטס. עונתו הטובה ביותר הייתה 2016/17, אז רשם 11.7 נקודות ו-4.5 ריבאונדים בממוצע למשחק.

פרנק קמינסקי במדי יוסטון רוקטס
| GettyImages, Tim Nwachukwu

עוד חדשות כדורסל

ים מדר ממתין: מכבי תל אביב תשחק בטורניר עם פנרבחצ'ה, פנאתינייקוס ופרטיזן
"מכבי תל אביב אחת הפייבוריטיות לפיינל פור. היא בשלה לזה"
בסרביה מיישרים קו: ניקולה מירוטיץ' יחתום בפרטיזן בלגרד

גיל, ששיחק במשך שלוש שנים ביורוליג וכיכב בשורות חימקי מוסקבה הרוסית, מחזיק בחוזה בוושינגטון גם לעונה הבאה, אלא שההערכות בארצות הברית מדברות על כך שייתכן כי הוויזארדס יחתכו אותו כבר בתקופה הקרובה. בעונת 2017/18 סיפק הפאוור-פורוורד 11.8 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק ביורוליג במדי חימקי, כשהוא קולע ב-47.8% לשלוש.

ב-NBA גיל לא הצליח לתפוס מקום מרכזי ברוטציה של הוויזארדס. בעונה האחרונה הוא שותף ב-59 משחקים, שיחק 10.6 דקות בממוצע וקלע 3.3 נקודות.

נוסף על שחקן הפנים שיוחתם, מכבי תל אביב זקוקה לעוד גארד שישלים את הקו האחורי במקומו של דארן היליארד, לאחר שחוזהו של בראיין אנגולה בוטל. ג'יילן סמית', שקיבל פנייה מהצהובים בימים האחרונים במקביל למגעים שהוא מנהל עם וירטוס בולוניה, מתקרב בינתיים לחתימה בקבוצה האיטלקית.