תמיר בלאט חתם לשנתיים במכבי תל אביב: "אחת הגדולות באירופה"

play
תמיר בלאט | מכבי תל אביב
המנהל המקצועי של מכבי תל אביב, ניקולה וויצ'יץ', עם דיוויד בלאט, אבי אבן 00:08

חיזוק ישראלי מרשים לאלופה: רכז הנבחרת מצטרף לקבוצה של עודד קטש אחרי שנתיים באלבה ברלין. "שמח לחזור הביתה לישראל, רוצה לנצל את ניסיוני ביורוליג כדי לעזור למועדון", אמר לאתר הרשמי. יעבה את הקו האחורי שכולל גם את בראון, בולדווין ודיברתולומאו

(גודל טקסט)

חיזוק ישראלי מרשים למכבי תל אביב: תמיר בלאט, רכז נבחרת ישראל ובשנתיים האחרונות שחקן אלבה ברלין, חתם לשתי עונות בשורות האלופה הישראלית. בלאט יחזק את הקו האחורי של עודד קטש, שכולל גם את ג'ון דיברתולומאו, ווייד בולדווין ולורנזו בראון, וייכנס למעשה למשבצת שפינה יפתח זיו.

"אני שמח לחזור הביתה לישראל", אמר בלאט לאתר הרשמי של המועדון אחרי חתימתו. "גאה להצטרף למכבי תל אביב, אחת מהקבוצות ההיסטוריות הגדולות באירופה. אני מצפה למפגש עם הצוות, חבריי לקבוצה והקהל, ורוצה לנצל את הניסיון שלי ביורוליג כדי לעזור למועדון להשיג את כל מטרותיו. יאללה מכבי!".

תמיר בלאט | מכבי תל אביב, עמוד האינסטגרם הרשמי

בעונה הנוכחית, השנייה שלו ביורוליג, הוא העמיד ממוצעים של 7.8 נקודות ו-4.6 אסיסטים ב-19:51 דקות למשחק, תוך שהוא פוגע ב-35.7% לשלוש ו-89.5% מהעונשין. בלאט מביא איתו ניסיון יורוליג ויש לו גם ניסיון עשיר בנבחרת ישראל תחת עודד קטש. בלאט, בנו של דיוויד בלאט, החל את דרכו בבוגרים בהפועל תל אביב והספיק לשחק גם ברמת השרון, הפועל חולון והפועל ירושלים.

במכבי תל אביב חתומים לעונה הבאה ג'ייק כהן, דיברתולומאו, רומן סורקין, רפי מנקו, בולדווין, בראון, בונזי קולסון וג'וש ניבו.

העסקה, שסוכמה כבר לפני כחודש, נחתמה היום באופן רשמי לאחר שבלאט נפרד מאלבה ברלין בשבוע שעבר. הגארד יעמוד לרשותו של קטש כבר בפתיחת האימונים, אחרי שהודיע כי לא יוכל לעמוד לרשות נבחרת ישראל הקיץ בשל הרצון להתאושש מפציעה.