בלאט: "נראה היה שהשחקנים נהנו ביחד, רוצה להיות חלק מזה"

רכז מכבי תל אביב החדש התראיין לאתר הרשמי וסיפר על השתלבותו בסגל שרץ מהעונה שעברה: "היה חיבור חזק. כילד הייתי צופה ביציע ואני זוכר את נס ז'לגיריס, זה משך אותי לרצות לשחק"

(גודל טקסט)

זה היה באוויר כבר תקופה ארוכה, והיום (שני) זה הפך לרשמי. מכבי תל אביב הודיעה על החתמתו של תמיר בלאט, שאחרי שתי עונות באלבה ברלין שב לישראל בחוזה לשנתיים. עבור הרכז של נבחרת ישראל תהיה זו התחנה השנייה ביורוליג, והוא יקווה להרוויח את הדקות בקו האחורי שבו ממשיכים מהעונה שעברה לורנזו בראון, ווייד בולדווין וג'ון דיברתולומיאו.

בראיון הראשון שהעניק לאתר הרשמי של הצהובים, סיפר בלאט על ההחלטה לחזור לישראל, הציפיות מהעונה הקרובה והזיכרון הראשון שלו ממכבי תל אביב כבנו של מאמן הקבוצה לשעבר ומנהל הוועדה המקצועית במועדון כיום – דיוויד בלאט.

תמיר בלאט שחקן מכבי תל אביב
תמיר בלאט | אתר רשמי, מכבי תל אביב, עמוד האינסטגרם הרשמי

"למה בחרתי במכבי תל אביב? זה המועדון הכי גדול בישראל ואחד הגדולים באירופה. זה מאוד מרגש, הייתי בא למשחקים כילד וצופה ביציע, ועכשיו לי הזדמנות לשחק פה מול הקהל המדהים הזה ומאוד חיכיתי לזה. הייתי בא ומעודד, מאוד מרגש לראות את כמות ההיסטוריה שיש פה, זה יוצא דופן. השחקנים שעברו פה, התארים, ההצלחות, החוויות. אני רוצה להיות חלק מזה".

הגארד בן ה-26 נשאל מה הוא מביא לקבוצה של עודד קטש, תחתיו כבר שיחק בעבר: "מה שהכי חשוב לי זה קודם כל להיות חבר טוב לקבוצה, להשאיר הכל על המגרש גם באימונים וגם במשחקים ולהביא את המנהיגות שלי. חלק ממי שאני זה להיות בארגונים מנצחים, ואני רוצה להיות גורם משמעותי, להביא את ה-IQ של המשחק שלי. את עודד אני מכיר מקרוב, אני מכיר את סגנון המשחק שלו. יש פה שחקנים ששיחקתי איתם גם בנבחרת ישראל ואת השחקנים האחרים אני אכיר".

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי עם תמיר בלאט
שוב בישראל. בלאט עם שמעון מזרחי | אתר רשמי, מכבי תל אביב, עמוד האינסטגרם הרשמי

"השאיפות שלי זה להמשיך את הסיפור שלי, את הדרך שלי", הוסיף בלאט, "אני מתחיל פרק חדש בסיפור שלי במכבי תל אביב ואני רוצה להיות הגרסה הכי טובה שאני יכול של עצמי. זה מתחיל בלהיות חבר טוב לקבוצה, ומשם הדברים האחרים של הכדורסל יבואו בהמשך".

על ההמשכיות של שאר הסגל מהעונה שעברה: "בפן האישיותי הביאו שחקנים שכולם ברמה מאוד גבוהה. זה היה נראה שהם מאוד נהנים על המגרש ביחד ורוצים שהאחד והשני יצליחו. זה משהו שמאוד חשוב לי כשאני מגיע לקבוצות, הכי חשוב לי לראות את השחקנים שלידי שמחים ומרגישים טוב. באמת היה נראה שיש להם חיבור מאוד חזק וגם ראו את זה במשחקים, בניצחונות, שהם הגיעו רחוק. אני רוצה להיות חלק מזה, להביא את עצמי, ואני מאמין שאני יכול".

ומה הזיכרון הכי מוקדם שלו ממכבי תל אביב? "אני זוכר את נס ז'לגיריס, פשוט אנרגיה מטורפת. אני לא זוכר בבירור כי הייתי מאוד קטן, אבל אני זוכר אחרי הסל שהיה שיגעון במגרש, משהו שלא ראיתי לפני זה. כנראה שזה מה שמשך אותי לרצות לשחק כדורסל ברמה הזאת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי