מהפועל ת"א לקבוצה שהדיחה אותה: צ'ינאנו אונואקו חתם בבדאלונה

play
צ'ינאנו אונואקו הפועל תל אביב | לירון מולדובן
דריבל, 25.7: פינת כדורסל על הבעלים של הפועל ת"א והפועל ירושלים 04:50

סנטר האדומים בעונה החולפת חתם לשנה בקבוצה הספרדית שלה הפסיד ברבע גמר היורוקאפ. יתארח בדרייב אין במסגרת האירופית ב-21 בנובמבר

(גודל טקסט)

בפעם השנייה בתוך שנה, צ'ינאנו אונואקו עוזב את הכדורסל הישראלי. סנטר הפועל תל אביב בעונה החולפת חתם לעונה אחת בבדאלונה, הקבוצה שהדיחה את אונואקו וקבוצתו השנה ברבע גמר היורוקאפ. אונואקו יתארח אצל האקסית הטרייה ב-21 בנובמבר במסגרת השלב הראשון ביורוקאפ, כאשר סגנית אלופת המדינה תתארח בספרד ב-30 בינואר – המחזור הלפני אחרון.

"הוא שחקן אנרגטי שמסיים מהלכים בעוצמה", כתבו באתר הרשמי של בדאלונה, "יש לו יכולת נהדרת בהתקפות מתפרצות ובמשחק עם גב לסל, והוא יוצא דופן בריבאונדים ובחסימות". הפועל תל אביב נפרדה וצייצה: "תודה על הכל צ'יף, נתראה בקרוב".

צ'ינאנו אונואקו, הפועל תל אביב
שוב עוזב את ישראל. אונואקו | דני מרון

עוד בהפועל תל אביב

יש עסקה: בראיין אנגולה סיכם לשנתיים בהפועל תל אביב
עוד חיזוק מרשים: הפועל תל אביב החתימה את ג'ון הולנד לעונה אחת
נמצאה קבוצה רביעית: נקבע טורניר הכנה לירושלים ולהפועל תל אביב
הביאו את היורוליג לישראל: ברוכים הבאים למציאות החדשה בליגת העל

בעונת 2021/22 הגיע אונואקו לראשונה לכדורסל הישראלי, והוביל את בני הרצליה לגמר הפלייאוף ולזכייה בגביע המדינה עם ניצחון בגמר על הפועל תל אביב. כמו כן, הוא נבחר ל-MVP של העונה. בקיץ שעבר הוא חתם בססארי האיטלקית, אך כבר בנובמבר שב לישראל והצטרף לקבוצה של דני פרנקו. מחליפו בצבע של האדומים יהיה קייל אלכסנדר, שהצטרף באופן רשמי השבוע אחרי שהגיע מוולנסיה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי