מכבי תל אביב בצניחה, פאו מטפסת: טבלת היורוליג האלטרנטיבית

play
לורנזו בראון, מכבי תל אביב | דני מרון
דריבל, 25.7: פינת כדורסל על הבעלים של הפועל ת"א והפועל ירושלים 04:50

לא רק בישראל מפקפקים במהלכי הקיץ של הצהובים: אחרי השלמת הסגל, הקבוצה של קטש ירדה למקום התשיעי בדירוג ההימורים לזכייה ביורוליג. מצעד ההחתמות הזניק את פנאתינייקוס למקום השני. איך ייראה המסלול לפיינל פור אם העונה תסתיים בהתאם לתחזיות?

(גודל טקסט)

האוהדים והפרשנים הרימו גבה בעקבות מהלכי הקיץ של מכבי תל אביב, שספק אם הגדילו את סיכוייה להעפיל לפיינל פור. אבל מתברר שאת סימני השאלה הללו חולקים גם בסוכנויות ההימורים, שפחות ופחות מאמינות בצהובים.

אחרי שסיימה את העונה שעברה במקום החמישי והייתה רחוקה ניצחון אחד מהעפלה לפיינל פור, מכבי תל אביב החתימה הקיץ את ג'יימס ווב, תמיר בלאט, אנטוניוס קליבלנד וחסיאל ריברו. אבל ככל שהקיץ התקדם, היא לאט לאט הלכה והידרדרה בסוכנויות ההימורים, עד שהגיע היום למקום התשיעי בלבד.

העלייה הגדולה שייכת לפנאתינייקוס, שעשתה הקיץ מתיחת פנים, ביצעה מהפכה בסגל והנחיתה באתונה שורה של כוכבים, בראשם קוסטאס סלוקאס, מתיאס לסור וחואנצ'ו הרננגומס. בטבלה האלטרנטיבית של סוכנויות ההימורים, פאו עלתה למקום השני, כשרק האלופה המכהנת ריאל מדריד מעליה.

חסיאל ריברו, תמיר בלאט, אנטוניוס קליבלנד, ג'יימס ווב, המצטרפים החדשים לשורות מכבי תל אביב
קיץ לא מספיק טוב? בקבוצה לא מבינים את הטרוניות. ריברו, בלאט, קליבלנד ו-ווב | צילום מסך, אילוסטרציה

את המקום השלישי תופסת מונאקו, שצירפה את השם הגדול ביותר על הנייר, קמבה ווקר. ברצלונה רביעית, ופיינליסטית העונה שעברה אולימפיאקוס רק שישית.

מעל מכבי תל אביב נמצאות גם פנרבחצ'ה, אנאדולו אפס ופרטיזן בלגרד.

את שלושת המקומות האחרונים מאיישות וילרבאן, אלבה ברלין ו-וירטוס בולוניה.

הטבלה האלטרנטיבית של היורוליג
כך נראית הטבלה האלטרנטיבית | צילום מסך, מתוך טוויטר

כזכור, שיטת הפליי-אין החדשה תונהג ביורוליג החל מהעונה הקרובה, ותפעל במתכונת דומה לטורניר הנהוג ב-NBA. אם להסתמך על הטבלה האלטרנטיבית, מכבי תארח במשחק פליי-אין את מילאנו. אם היא תעבור אותה, היא תנצח בחוץ את המפסידה בין אנאדולו אפס לפרטיזן בלגרד כדי להיכנס לפלייאוף ולפגוש בסדרה את ריאל מדריד, שתחצוץ בינה לבין חזרה לפיינל פור לראשונה מאז שנת 2014.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי