שמוליק ברנר: "מאמינים במצוינות, בגלל זה המטרה היא פלייאוף עליון"

play
שמוליק ברנר, מאמן מכבי עירוני רמת גן | לירון מולדובן
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.9 06:02

מכבי עירוני רמת גן קיימה מסיבת עיתונאים רשמית לפתיחת העונה, היו"ר חן שניידרמן: "רוצים לשחק בעונה הבאה באירופה". אדם אריאל: "נקדש את הדרך". ראש העיר שאמה הכהן הכריז על הקמת ארנה

(גודל טקסט)

מכבי עירוני רמת גן קיימה היום (שלישי) מסיבת עיתונאים רשמית לרגל פתיחת עונת 2023/24 בליגת העל במעמד ראש העיר כרמל שאמה הכהן בחדר התקשורת באולם זיסמן. במהלך מסיבת העיתונאים הכריז שאמה הכהן כי תיבנה ארנה בעיר שתוקם תוך שלוש או ארבע שנים.

הקבוצה מהמרכז שבה העונה לליגת העל אחרי 13 שנים, ובנתה קבוצה ששואפת להתמודד ולהיכנס לפלייאוף. המאמן שמוליק ברנר נשאר על הקווים כשבסגל נשארו גם נאור שרון הראל דדון והמתאזרח ג'ורדן כהן. אל הקבוצה חברו הישראלים כרם משעור, אדם אריאל שמונה לקפטן, יהל מלמד ובניה סרור והזרים פיל גרין, ג'יי פי טוקוטו, ג'סטין אלסטון וקנדל מקולום. תקציב הקבוצה יעמוד על כ-8.5 מיליון שקל.

"שיחקתי 15 שנים, שנה שמינית שאני מאמן, זמן טוב להגיד תודה לשחקנים של השנה שעברה ושל השנה שעברה, ולעירוני רמת גן שהגשימו לי חלום, תמיד רציתי להופיע על שלטי חוצות בתחנת אוטובוס", אמר המאמן שמוליק ברנר, "אנחנו מאמינים במצוינות, בדרך והיא נמדדת לאורך זמן. המטרות של ספורטאים צריכים להיות למעלה, ובגלל זה המטרות זה פלייאוף עליון. אנחנו מאמינים בעצמנו ובמה שאנחנו בונים לאורך שנים. אנחנו לחלוטין מרגישים את ההתרגשות בעיר. כולם מחכים למשחק הראשון, מצפים שאולם זיסמן יהיה אולם ביתי וייתן לנו את הדחיפה שאנחנו זקוקים לו, אנחנו מקווים שנעמיד קבוצה ראויה שתיתן גאווה לעיר".

אדם אריאל שמונה לקפטן סיפר: "ממש מרגש שההנהלה והצוות רואים את הרוח שאני מביא ואת הדרך שלי על המגרש כדרך שיכולה להוביל את הקבוצה. זה רגע מרגש בשבילי. יש הרגשה של אנרגיה חדשה, התחלה חדשה, אנרגיה מיוחדת. אני מאמין שהמטרה שלנו כקבוצה, זה להביא את ה-DNA למגרש, שתראו אותנו כקבוצה שלא מוותרת. המטרה שלנו שתראו את האנרגיה והתשוקה על המגרש. שנקדש את הדרך".

מאמן עירוני רמת גן שמוליק ברנר
שמוליק ברנר | לירון מולדובן
גורי הגורילה, עירוני רמת גן עם ראש העיר כרמל שאמה הכהן והיו"ר חן שניידרמן
עונה מרתקת בפתח | לירון מולדובן

חן שניידרמן יו"ר הקבוצה: "כשלקחתי את מכבי רמת גן לפני 4 שנים, שנייה לפני פירוק בליגה ארצית, אמרתי שנגיע תוך 4 שנים לליגת העל, לא בטוח שהתכוונתי על זה, אבל השתדלתי לעמוד בזה. היינו אמורים לעשות את זה לפני שנה, אבל היו אנשים שדאגו לעכב לנו את זה בשנה, הגענו הכי מוכנים שיש. בביקורת שנעשתה פה לפני כמה ימים, המנהלת מאוד מרוצה, האולם הזה ייצג אותנו בליגת העל. אנחנו עושים פה דברים אחרת, דברים שונים, אנשים יתחברו לדרך שלנו. מכבי רמת גן היא לא עוד קבוצה או עוד אגודה, יש פה היסטוריה של עשרות שנים. להחזיר את הקבוצה לצמרת מבחינתי זה אם כל השאיפות. יש לנו יעד מאוד ברור, אני לא מתבייש להגיד אותו. המטרה שלנו הוא פלייאוף עליון, כדי ששנה הבאה נשחק באירופה. לא נעמיד קבוצה כדי להישאר בליגה. נסתכל כל הזמן למעלה".

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן סיכם: "יצא לי להיות בלא מעט משחקים, הייתה בעונה שעברה עונה מרגשת. בטוח שהקבוצה תדבר חזק ותיתן השראה לדור הצעיר שלנו בעיר, לא היה לנו הרבה שנים קבוצה לשאת אליה עיניים שתהיה ייצוגית ומודל לחיקוי, ושהיציעים יהיו מלאים ושמחים. לא הסתרנו פעם אחרי פעם על איך שהספורט מתנהל, חן בא בשקיפות וחיוביות, עם קהל תרבותי ומעודד, הכל בגבולות התרבות. לכן העירייה הכניסה את היד עמוק לכיס, היד עוד תיכנס עמוק יותר לכיס, כל עוד תמשיכו עם החיוביות בספורט. זה אולם זמני עבורכם, אחרי הבחירות ימונה פרויקטור לבניית אולם חדש לעיר רמת גן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי