איגוד הכדורסל גיבש נוהל נגד הדלקת אבוקות באולמות

play
אוהדי הפועל תל אביב והאבוקות | ברני ארדוב
הכדורסל הישראלי מסוגל לאיים על הפופולריות של הכדורגל? צפו 04:31

ראשי הענף מתכוונים להילחם בתופעה ויאשרו בישיבת ההנהלה מתווה לפיו מדליקי אבוקות יגרמו לסגירת יציעים או יפגעו בהעברת כרטיסים למשחק החוץ הבא אצל היריבה שנגדה נעשתה העבירה. וגם: הסייגים שיפטרו את הקבוצות מעונש

(גודל טקסט)

הנהלת איגוד הכדורסל אמורה להתכנס בשבוע הבא לישיבה שבה יעלה לדיון נושא הדלקת האבוקות באולמות שרווח בסוף העונה שעברה, בעיקר במשחקי הדרבי התל-אביבי. באיגוד מתכוונים להילחם בתופעה ולנסות להכניע אותה, כשבמקביל צפויים להחמיר את העונשים שיוגשו נגד מעשי אלימות.

על פי הנוהל שיוצע, אם אוהדי הקבוצה המארחת ידליקו אבוקות, היציע שבו זה קרה ייסגר במשחק הביתי הבא נגד אותה יריבה, אלא אם הודלקו פחות משלוש אבוקות והקבוצה נקטה בהליכים מספקים נגד האוהדים האחראים למעשה, לרבות הגשת תלונה נגדם ומסירת השמות שלהם למשטרה והרחקה מהמגרש לתקופה שלא תפחת משנה. בנוסף, הקבוצה תעמוד לדין. אם התופעה תחזור על עצמה, כל היציעים באולם ייסגרו לשני משחקים מול היריבה במשחק בו בוצעה העבירה.

אבוקות ביציעי הפועל תל אביב
שוב בלגן בדרבי | דני מרון

אם אוהדי האורחת ידליקו אבוקות, קבוצתם לא תקבל כרטיסים למשחק החוץ הבא אצל היריבה אשר נגדה עשו זאת, אלא אם הודלקו פחות משלוש אבוקות וגם הקבוצה נקטה בהליכים שצוינו לעיל. הקבוצה הביתית מחויבת במקרה הזה לשתף פעולה ולהעביר סרטונים ממצלמות האבטחה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי