בלאט בקריאה לעולם: "תתעוררו – היום זה פה, מחר זה אצלכם"

play
משתף מהניסיון שלו. דיוויד בלאט | דני מרון
דייויד בלאט מדבר על המלחמה בישראל 01:52

יו"ר הוועדה המקצועית של מכבי תל אביב פנה לאזרחי ישראל, העולם והספורטאים להילחם על צלם האנוש: "שימו את המחלוקות בצד, תצילו את המדינה ודרך החיים שלנו. שמרו על העתיד האנושי שלנו. ביחד אנו עומדים, לבד אנחנו נופלים"

(גודל טקסט)

היועץ המקצועי של מכבי תל אביב, דיוויד בלאט, הצטרף לאנשי ספורט ומשפיעני רשת רבים ושיתף את המחשבות שלו על הלחימה של ישראל ברצועת עזה: "ביחד אנחנו עומדים, בנפרד אנחנו נופלים. אני שולח לכם את החיזוקים והאומץ כדי לגבור על האויב שלנו. עכשיו זה לא הזמן לשחק משחק האשמות או לשחק משחקים פוליטיים. יש לנו בעיות גדולות יותר. הילדים שלנו, ההורים שלנו, האחים והאחיות שלנו מוחזקים בשבי. ההורים שלנו, הסבים שלנו, הסבתות שלנו והחברים שלנו, נשחטו ברחובות ובבתים שלהם. האנשים שלנו נמצאים בחשש וסכנה תמידית על אדמתינו".

בלאט קרא לעולם בפנייה להתעורר, לשים לב למה שקורה בישראל ולהתנגד לכך: "תתעוררו שם בעולם. היום זה פה, מחר זה בחצר האחורית שלכם, זה אמיתי. תקראו לזה חמאס, תקראו לזה דאע"ש, תקראו לזה טרוריזם – זה קרב על האנושות. תצטרפו עם הידיים והלב שלכם ושימו את המחלוקות שלכם בצד, ליום, לשבוע, לשנה. תצילו את המדינה שלנו ואת דרך החיים שלנו".

דיוויד בלאט משיא משואה בטקס יום העצמאות בהר הרצל

25 באפריל 2023
קורא להילחם ולשמור על האנושיות. בלאט | תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

לאחר מכן, סיים עם התייחסות לספורטאים בזמנים הקשים הללו: "אף ספורטאי לא צריך לסבול מדבר כזה. ספורטאים – תנו יד למי שצריך את העזרה הזאת. בואו ננצח את זה. היום אנחנו נלחמים את האנשים האלה, מחר אנחנו נלחמים להמשיך לחיות בצורה בטוחה ושקטה עבור האהובים שלנו. תשמרו על העתיד שלנו באנושות, הקושי הוא אמיתי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי