ניקולה וויצ'יץ' ביקש להתנדב והצטרף לשחקני מכבי ת"א בקפריסין

play
ניקולה וויצ'יץ' | אודי ציטיאט
דייויד בלאט מדבר על המלחמה בישראל 01:52

הקרואטי לא עוזב כל כך מהר: בידיעה שהשחקנים הזרים יצאו לאי השכן עם עוזר המאמן בלבד וכדי לנסות לעזור בימים קשים, הוא משתתף בהכנות לוולנסיה

(גודל טקסט)

ניקולה וויצ'יץ' אמנם עזב את מכבי תל אביב בסיום העונה שעברה אחרי כעשור בצוות המקצועי של מכבי תל אביב, אבל המצב הביטחוני והמלחמה שפרצה עשו את שלהם והקרואטי החליט שזה עדיין לא הזמן שלו להיפרד מהקבוצה.

מכיוון שמכבי תל אביב יצאה לקפריסין בתחילת השבוע רק עם ברוקאל עוזר המאמן, וויצ'יץ' שהבין את הסיטואציה פנה להנהלת המועדון וביקש להתנדב ולסייע במה שיידרש, בעיקר הבהיר כי יוכל לסייע לשחקנים הזרים שכבר הגיעו לקפריסין וממתינים להגעת שאר חבריהם. במכבי תל אביב אישרו שוויצ'יץ' נמצא בימים האחרונים עם שחקני הקבוצה שיצאו ראשונים לקפריסין, אליהם יצטרפו שאר השחקנים והצוות לקראת ההכנות למשחק בוולנסיה ביום רביעי במסגרת היורוליג, המשחק הראשון של מכבי תל אביב מאז פרצה המלחמה. יש לציין שהקרואטי נמצא בקשר ישיר עם אנשי הקבוצה לאורך כל התקופה ואף היה במשחק הפתיחה של העונה ביורוליג בשבוע שעבר.

ניקולה וויצ'יץ', המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב
לא עוזב כל כך מהר. וויצ'יץ' | אודי ציטיאט

מכבי תל אביב צפויה להתאמן במשך שלושה ימים בקפריסין, ולאחר מכן תצא בטיסה לוולנסיה לקראת המשחק ביום רביעי. כזכור, ההתמודדות היתה אמורה להתקיים במקור בהיכל מנורה, אך הביתיות הוחלפה בשל המלחמה. לאחר המשחק בספרד תמריא קבוצתו של עודד קטש לאתונה לקראת המשחק ביום שישי נגד פנאתינייקוס. בתום המשחק אמורים הצהובים לשוב ארצה, כשמשחק הבית הבא במסגרת היורוליג נגד ריאל מדריד (2 בנובמבר) נכון לכתיבת שורות אלה מיועד להתקיים בישראל ונכון לעכשיו לא הוחלפה הביתיות בין הקבוצות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי