פיב"א הודיעה: משחקי הישראליות ביורופקאפ ייערכו בקפריסין

play
הרצליה רוצה לשכוח מגביע ווינר. באב | ברני ארדוב
תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט 27.10 07:10

ארגון הכדורסל האירופי קיים פגישת חירום בה נקבע כי בני הרצליה, עירוני נס ציונה והפועל גליל עליון יארחו את משחקי הבית באי השכן. אליצור רמלה הודחה מיורוקאפ השנים בעקבות המצב

(גודל טקסט)

לאחר שמשחקי הבית של מכבי תל אביב ביורוליג, הפועל תל אביב ביורוקאפ והפועל ירושלים בליגת האלופות של פיב"א הועתקו מישראל לבלגרד, פיב"א הודיעה הערב (שישי) אחרי פגישת חירום של ארגון הכדורסל האירופי, כי גם הקבוצות המשחקות ביורופקאפ – עירוני נס ציונה, בני הרצליה והפועל גליל עליון – ישחקו את משחקי הבית שלהן העונה בקפריסין.

לפי ההודעה הרשמית של פיב"א, הארגון שקל בצורה זהירה את ההחלטה לאשר זאת ולקיים את המשחקים בקפריסין, זאת תחת האישורים והתנאים של הרשויות המקומיות במדינה. בימים האחרונים עבדו באיגוד הכדורסל מול האיגוד הקפריסאי ומשרד הספורט כדי להגיע לפיתרון. עד כה נדחו שני משחקים לכל אחת מהקבוצות הישראליות במפעל, כשהקבוצות הללו שחררו את השחקנים הזרים שלהם לביתם בארצות הברית בתחילת השבוע.

ההודעה הרשמית של פיב"א

בנוסף לקבוצות הגברים, גם אצל הנשים נקבע בפיב"א כי אליצור רמלה הודחה מהיורוקאפ בעקבות המצב. ללא אלטרנטיבות אירוח וסירוב של הקבוצות היריבות למצוא פתרון לכך, רמלה הצטרפה לרמת השרון שפרשה מהמפעל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי