הפסד שני רצוף ביורוקאפ: הפועל תל אביב הפסידה 98:89 לפרומטיי

play
"הראש של השחקנים באופן טבעי נמצא בהרבה מקומות, גם של הזרים" | אתר רשמי, הפועל תל אביב
הפסד שני ברציפות: הפועל תל אביב נכנעה בריגה לפרומטיי 02:55

בראון חזר עם 15 נקודות ואנגולה קלע 18, אבל הקבוצה של ננו גינזבורג הכתיבה את הקצב וניצחה בריגה ולדני פרנקו יש הפסד נוסף

(גודל טקסט)

אחרי שפתחה את שלב הבתים ביורוקאפ עם רצף של ארבעה ניצחונות, הפועל תל אביב סופרת שני הפסדים רצופים לאחר שנוצחה הערב (שלישי) 98:89 בריגה על ידי פרומטיי של ננו גינזבורג. חסרונו של הישראלי הבכיר תומר גינת, שנפצע באימון וייעדר כשלושה שבועות, הורגש מאוד וזאת למרות חזרתו לסגל של ג'ייקובן בראון בהופעה טובה ושיא קריירה באירופה של בר טימור כבר במחצית. האוקראינים ידעו לנצל זאת ורשמו ניצחון שלישי בקמפיין (לעומת ארבעה הפסדים) בעוד התל אביבים כאמור עם הפסד שני לאחר שהובסו בפריז בשבוע שעבר.

ההגנה שוב הייתה הבעיה של הפועל תל אביב. זה אולי לא נגמר עם 114 נקודות כמו בפריז, אבל פרומטיי עשתה סלים קלים בכל צורה והכתיבה את הקצב גם כאשר פיגרה. טימור כאמור סיפק מחצית ראשונה נהדרת והוריד את האורחת להפסקה ביתרון 48:49, אבל במחצית השנייה כלל לא קלע ונשאר על אותן 14 נקודות. גם כאשר הפער גדל לשבע בתחילת הרבע השלישי, פרומטיי לא התרגשה וסדרת שלשות של האוקראיני אולכסנדר ליפוביי עמדה במרכז ריצת 0:14 שהפכה את המשחק. בראון עוד ניסה להחזיר את הפועל תל אביב לעניינים, אבל לא קיבל עזרה מקסבייר מנפורד (0 מ-6 מהשדה) וראה את טאי אודיאסה חוגג בצבע וסוגר את הסיפור ברבע הרביעי.

קלעו להפועל תל אביב: בראיין אנגולה 18 נקודות, ג'ייקובן בראון (7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים) וג'יילן הורד 15 כל אחד, בר טימור 14 (5 אסיסטים ו-3 חטיפות), קייל אלכסנדר 13, עידן זלמנסון 10, ג'ון הולנד 3, קסבריי מנפורד 1, גיל בני שותף ולא קלע.

קלעו לפרומטיי: טאי אודיאסה 19, דייבון ריד 16, רונלד מארץ ואיליה סידורוב 14 כל אחד, אולכסנדר ליפוביי 12, קיילב אגאדה 8 (7 אסיסטים), אונדריי בלווין 3 (12 ריבאונדים) ויאצ'סלב בוברוב 2.

ג'ייקובן בראון, הפועל תל אביב
"הראש של השחקנים באופן טבעי נמצא בהרבה מקומות, גם של הזרים" | אתר רשמי, הפועל תל אביב

מהלך המשחק

רבע 1:

דני פרנקו עלה בחמישייה עם קסבייר מנפורד, קייל אלכסנדר, בר טימור, ג'יילן הורד ובראיין אנגולה. האורחים עלו ליתרון 5:10 מהיר הודות לשתי שלשות רצופות של טימור ונקודות בצבע של אנגולה ואלכסנדר. טימור שפתח מצוין והורד עם הנקודות הראשונות שלו במשחק קבעו 8:14, לאחר שלוש דקות וחצי, אבל ריד ואגאדה עם שתי שלשות הובילו ריצת 0:7 והשלימו מהפך. חמש דקות לסיום הרבע עלה לפרקט בראון ששב מפציעה והיה זה אנגולה שבמהלך של ארבע נקודות איזן ל-21:21, אבל המארחת חזרה להוביל והורד בשלשה הקטין ל-29:26 בתום הרבע.

רבע 2:

הולנד וטימור השוו ל-32:32 בפתיחת הרבע השני, אבל הפועל תל אביב לא הצליחה לחזור ליתרון למרות הגנה משופרת. המארחת שוב פתחה פער של חמש נקודות, אותו קיזז בראון עם שני סלים רצופים ואסיסט לטימור שהקטין ל-45:43. טימור השווה לאחר מכן עם הנקודה ה-14 שלו במחצית ואלכסנדר קבע 48:49 לזכות הפועל תל אביב עם הירידה להפסקה.

רבע 3:

בראון ואלכסנדר הובילו ריצת 0:6 של הפועל תל אביב עם החזרה מחדרי ההלבשה, אבל ליפוביי עצר אותה עם שתי שלשות ואגאדה הפך ל-55:57 עם שלשה משלו. גם פסק זמן לא עזר לפרנקו וליפוביי השלים ריצת 0:14 עם עוד שלשה, לפני שאנגולה עשה לזה סוף והקטין ל-62:57. עידן זלמנסון בשני סלים טובים הגיע ל-10 נקודות (ללא החטאה), אבל ליפוביי שכלל לא קלע במחצית הראשונה, צלף שלשה רביעית ברבע וקבע יתרון שיא במשחק, ואודיאסה חתם את הרבע עם אלי-הופ. 67:75 לפרומטיי.

רבע 4:

הפועל תל אביב המשיכה לקרטע בהתקפה ולאבד כדורים, ומנגד אודיאסה עשה שש נקודות רצופות, כולל וו סטייל קארים על הראש של זלמנסון והגדיל ל-73:85. אנגולה עם סל ועבירה ואז שלשה, נתן תקווה כשצימק ל-89:84 ועל השעון פחות משתי דקות, אך ריד הגיב מיד עם שלשה ועצר את המומנטום, ועד לסיום היתרון נשמר. 89:98 לפרומטיי והפסד שני ברציפות להפועל תל אביב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי