ברק פלג: "המנהלת יושבת במגדל השן בת"א ולא מבינה את מצבנו"

play
"אני מציע למנכ"ל מנהלת הליגה לבוא יום אחד ולנסות להחתים זרים כשאנחנו חיים בגליל". פלג | ברני ארדוב
ניצחון יורוקאפ שלישי רצוף: 80:95 להפועל תל אביב על צדביטה לובליאנה 02:44

אחרי התבוסה להפועל תל אביב, מאמן הפועל גליל עליון תקף: "לא עוזרים לנו, זה יכול להיות גזר דין מוות למועדון". פרנקו: "קשה להצליח ככה לאורך זמן"

(גודל טקסט)

אחרי יותר מחודשיים, שבה הערב (שבת) הפועל תל אביב לאולמה הביתי והביסה בלי בעיות 66:90 את הפועל גליל עליון, כשהזרים ששותפו הפעם היו קסבייר מנפורד ובראיין אנגולה הצטרפו לקייל אלכסנדר וג'יילן. הורד שוב כיכב עם 19 נקודות, גיל בני הוסיף 15.

"חזרנו לפני יומיים, הכנה זריזה בארץ, לראות את הבית", סיכם דני פרנקו. "המשחק הזה היה ודאי יותר טוב מעוד אימון מבחינתנו. ניסיתי עד כמה שאפשר לשמור את המשחק הזה בתוצאה של כדורסל, היו יותר מדי משחקים בליגה הזאת שלא הביאו כבוד לענף. לגליל הייתה מצוקה מובנת. היו לנו דקות טובות, אבל חשוב לנו לחלק את הדקות והזדמנות לתת לכולם לשחק, ולצלוח את הערב הזה בלי פצועים ובלי עומס גדול מדי, ולחבק את הגליל שהיא קבוצה שאני מאוד מעריך".

על הכדורסל בצל המלחמה אמר פרנקו: "לפני 30 ומשהו שנה הסתובבנו עם מסכות נגד גזים. יש לנו ארץ נהדרת עם תקלות, זר לא יכול להבין את זה, לא אמור להבין את זה. אנחנו יכולים לנסות לדבר, יכולים לנסות להסביר, אבל יש דברים שאנחנו לא יכולים להיות אחראיים עליהם. אם יש שחקנים שהמשפחות שלהם או הם עם חרדות, קשה לי להתמודד עם זה. ביקשתי מהחבר'ה שיבואו יותר שחקנים, רציתי שנהיה ביחד ונתאמן. אנחנו לא מצליחים להתאמן כקבוצה, אנחנו מנצחים משחקים מכימיה טובה, מזה שאנחנו אוהבים להיות אחד עם השני. בשביל להתקדם כקבוצה שיכולה להגיע לאנשהו, צריכים להיות ביחד. אין קסמים בעבודה הזאת, הכדורסל בנוי על עבודה, על חזרות, על הטמעת הרגלים. כשאנחנו מנצחים אנחנו מרוויחים זמן, אם נצליח לאורך זמן לייצר מצב שהקבוצה ביחד, יש לנו יותר סיכוי להתקדם כקבוצה. קשה להצליח ככה לאורך זמן".

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב
"בשביל להתקדם כקבוצה שיכולה להגיע לאנשהו, צריכים להיות ביחד". פרנקו | ברני ארדוב

מנגד, המאמן המפסיד ברק פלג, ששוב נאלץ להתמודד עם סגל דליל במיוחד ועם ג'יימס פלדין כזר היחיד, תקף בין היתר את התנהלות המנהלת: "ראיתם את התוצאה, מראש אנחנו באים לסיטואציה לא טובה. החיים שלנו לא חיים של קבוצת כדורסל נורמלית. הקבוצה הזאת נאלצה לעזוב את הבית שלה, היא לא יכולה להיות בגליל, נאלצה להיות במקום אחר, קיבלנו טובות בחולון.

"המנהלת לא במיוחד עוזרת לנו, אין פה שוויון, וגם גרמו לנו לעזוב את תל אביב, מה שאילץ אותנו לחזור לכפר בלום. להתאמן כשיש סביבך רעש ופיציוצים רוב הזמן… השחקנים שלי הם הגיבורים, אני מציע למנכ"ל מנהלת הליגה לבוא יום אחד ולנסות להחתים זרים כשאנחנו חיים בגליל. אני מקבל את הודעות הביטול כל יום. השחקנים לא ישנים בבתים שלהם. את העזרה במגורים של השחקנים, בעיקר עכשיו, עזר לנו שר תיירות – שום התייחסות רצינית ממנהלת הליגה, יושבת להם במגדל השן בתל אביב, לא מבינה את הסיטואציה של הקבוצה הזאת".

מאמן הפועל גליל עליון ברק פלג
"אני מציע למנכ"ל מנהלת הליגה לבוא יום אחד ולנסות להחתים זרים כשאנחנו חיים בגליל". פלג | ברני ארדוב

פלג הוסיף ואמר: "ברור לכם שאנחנו צריכים לחזק את הקבוצה ולהביא זרים, אבל אף זר לא יבוא לסיטואציה הזאת. אין לנו שמץ של מושג איפה נשחק את המשחקים הבאים. כולנו רוצים להיות בגליל, זה הבית שלנו, אנחנו מרגישים שם הכי נוח. שעשע אותי שאנשי נס ציונה התפלאו שראו אנשים עם נשק באולם, הגליל זה כיתת כוננות אחת גדולה. לא רואים את זה אולי בנס ציונה או מרכז תל אביב, לא משאירים נשקים בבית בצפון, הפליא אותי שזאת הייתה הטענה שלהם.

"אנחנו צריכים אולם, לא יכולים להיות תלויים בטובות, התאמנו שבועיים בגבת, שבוע בדרייב אין, שלושה שבועות בחולון, כמה ימים בגליל. לגליל אין כסף להעביר את הקבוצה לבלגרד וניקוסיה. אנחנו לא צריכים הרבה, השחקנים שלי הם האחרונים שמפונקים. קבוצה שניזוקה מהדבר הזה, בשבילה זה יכול להיות גזר דין מוות. גליל היא אחת הקבוצות החשובות בכדורסל הישראלי, מבחינת האזור והערכים, ולהוריד אותה ליגה בסיטואציה הזאת בגלל שאנחנו לא יכולים להתמודד כמו שצריך, תהיה מכה לא רק לגליל אלא לכל הכדורסל הישראלי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי