הפועל תל אביב מרוצה מחזרתו של בראון: "היינו בטוחים שימשיך בשלו"

play
ג'ייקובן בראון, שחקן הפועל תל אביב | דני מרון
השישי ברצף: הפועל תל אביב ניצחה בליטא 81:89 את וולבס 03:52

הגארד וג'ון הולנד חברו לשאר הזרים לקראת המשך משחקי הליגה, כשבמקביל מאמצים לצרף שחקן נוסף. אופציית אלג'ין קוק נבחנה, אך טנריפה סירבה לשחררו. האדומים יארחו את הפועל אילת בראשון, לאחר שזו הסכימה להחלפת הביתיות. גינת על הניצחון בליטא: "ניצחון במגרש קשה"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב המשיכה אמש (שלישי) בכושר הנהדר שלה כשגברה 81:89 על בי.סי וולבס וילנה הליטאית בחוץ. בזכות הניצחון יכולים האדומים לתפוס את המקום השני בבית א', אם לונדון ליונס תשמוט את המשחק הנוח שיש לה בביתה נגד המבורג טאוורס.

בהפועל לא ידעו באמת עד המשחק כיצד הם יראו לאור העובדה שערכו רק אימון מלא אחד בסגל שלם, לאחר הצטרפותם של ג'ייקובן בראון וג'ון הולנד שלא היו עם הקבוצה בישראל. בקבוצה מודים שלאור התנאים היכולת שלהם הייתה מעל המצופה, ומפרגנים לשלושת המצטיינים בהתמודדות – ג'יילן הורד, אקסבייר מנפורד ובריאן אנגולה, שסחבו את הקבוצה לאורך דקות רבות.

"ניצחון חוץ מצוין שלנו במגרש קשה", הוסיף תומר גינת שרשם מהלך קלאץ' במאני טיים וחתם את המשחק, "אנחנו חוזרים מחר לארץ בתחושה טובה יחד עם כל הזרים לשני משחקי ליגה בהם נרצה להמשיך לנצח ביחד ולהציג יכולת טובה. מחכים לשחק ביום שישי בבית מול האוהדים שלנו".

ג'ייקובן בראון, הפועל תל אביב
"הראש של השחקנים באופן טבעי נמצא בהרבה מקומות, גם של הזרים" | אתר רשמי, הפועל תל אביב

הבוקר המריאה הפועל בתחילת המסע בחזרה לארץ לקראת שני משחקים שייערכו בימים הקרובים – הראשון ביום שישי הקרוב בהיכל שלמה נגד עירוני נס ציונה, והשני ביום ראשון נגד הפועל אילת. כדי להקל על הלו"ז הצפוף ובהסכמת הפועל אילת, הוחלפה הביתיות בהתמודדות ביום ראשון והאדומים יארחו את הדרומיים בהיכל שלמה. אחרי המשחק מול אילת תצטרך הפועל תל אביב להגיע לבלגרד לקראת המשך משחקי היורוקאפ, כשברביעי הבא מצפה לה ונציה.

על המטוס בחזרה לארץ נמצאים ג'ייקובן בראון וג'ון הולנד, לראשונה, לאחר שפספסו את שני המשחקים הראשונים של האדומים. בהפועל העריכו במהלך השבוע האחרון כי את בראון יהיה קשה לשכנע לחזור לאור עמדה עיקשת שלו ואילו את הולנד ניתן לשכנע, אך לבסוף הפתיע בראון ויצא בחזרה ארצה.

"התחושה שלנו ביציאה מישראל לווילנה הייתה שנחזור עם חמישה זרים, וג'ייקובן ימשיך בשלו", סיפר אחד מאנשי המועדון, "כל מי שדיבר איתו עד שהגענו לווילנה שמע ממנו דבר אחד – שהוא ומשפחתו חוששים מהמצב. שמחים מאוד על השינוי, העובדה שהחברים שלו לקבוצה הרגיעו אותו בהחלט עזרה".

מאחורי הקלעים ממשיכים בהפועל לחפש חיזוק לקראת השלבים המכריעים של העונה, לאור החשש מפציעה והרצון להגיע כמה שיותר רחוק ביורוקאפ. גורמים בספרד סיפרו כי בימים האחרונים הייתה הקובצה במגעים עם הפורוורד אלג'ין קוק מטנריפה, אך הספרדים סירבו לשחררו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי