לוחמי צה"ל הרגו בשוגג את שחקן הפועל אשכול בכדורסל יותם חיים

חיים בן ה-28 מהפועל אשכול ושמריז בן ה-26 משועלי כפר עזה נחטפו מביתם בכפר עזה, כוחות צה"ל ירו לעברם בשג'עייה. באיגוד הכדורסל נפרדו: "הלב נשרף". מכבי תל אביב וזהבי ספדו לאוהד, שמריז: "כל כך נורא, הלב אתכם"

(גודל טקסט)

דובר צה"ל הודיע הערב (שישי) על מותו של יותם חיים, שחקנה של הפועל אשכול בכדורסל. חיים, בן 28, נחטף באותה שבת מקוללת על ידי מחבלי חמאס מביתו בכפר עזה והוחזק בשבי חמאס, לפני שנהרג בשוגג על ידי כוחות צה"ל.

"במהלך הלחימה בשג'עייה, כוח צה"ל זיהה בשוגג שלושה חטופים ישראלים כאיום. כתוצאה מכך הכוח ירה לעברם והם נהרגו", אמרו בדובר צה"ל. "במהלך סריקה ובדיקה של מרחב האירוע עלה חשד לגבי זהות ההרוגים. הגופות נלקחו לבדיקה בשטח ישראל ולאחריה התברר כי מדובר בשלושה חטופים ישראלים. צה"ל החל לתחקר את האירוע באופן מיידי. מדובר באזור לחימה שהיו בו התקלויות רבות בימים האחרונים. לקחים מידיים מהאירוע מועברים כעת לכלל הכוחות הלוחמים בשטח. צה"ל מביע צער עמוק על האירוע ומשתתף בצערן של המשפחות. צה"ל ימשיך לפעול בכלל המאמצים להשבתם של החטופות והחטופים הביתה".

נבחרת עוטף עזה במשחק של נבחרת הוותיקים
| אתר רשמי, עודד קרני, איגוד הכדורסל

ביום חמישי הגיעו הוריו של חיים למשחק של נבחרת הוותיקים הישראלית מול נבחרת עוטף עזה. אביו אמר אחרי הצגת השחקנים המרגשת: "אחת התרופות הכי טובות שיש זה כדורסל. יותם בא איתנו לכדורסל מגיל 14 והתרגש מכל משחק. אנחנו מחבקים את הבן שלנו. תמיד ישבנו פה בהיכל למעלה והוא שאל אותי מתי נשב בשורה הראשונה. היום אני יושב בשורה הראשונה, אבל בלעדיו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי