פרנקו: "בכל שבוע ההר הופך להיות יותר קשה, ואנחנו מטפסים"

play
שחקני הפועל תל אביב חוגגים | אתר רשמי, הפועל תל אביב
עם בריחה בדקות האחרונות: 81:100 גדול להפועל תל אביב על ונציה 03:52

הפועל תל אביב חגגה ניצחון על ונציה עם האוהדים שהטיסה מהארץ, המאמן: "הירואי. יש לנו שחקנים שאכפת להם, יש לנו קהילה שאכפת לה. זה ערב שמח". גינת יהיה כשיר להפועל ירושלים?

(גודל טקסט)

העונה האירופית המצוינת של הפועל תל אביב המשיכה הערב (רביעי) כשהאדומים הביסו בבלגרד 81:100 את ונציה האיטלקית. החבורה של דני פרנקו עלתה למאזן 2:9 ביורוקאפ, התבססה במקום השני שמבטיח לה עלייה לרבע הגמר אם תסיים בו את שלב הבתים, והעלתה את רצף הניצחונות שלה בכל המסגרות לתשעה.

הפועל הופיעה למשחק ללא ג'ייקובן בראון שצפוי לעבור הליך רפואי בקרוב, וללא תומר גינת שעדיין לא כשיר אחרי פציעה בקרסול, ובמחצית הראשונה ראתה את ונציה מצליחה לייצר מומנטום ולרדת למחצית ביתרון 41:47. המחצית השנייה הייתה סיפור אחר לגמרי עבור האדומים, שירדו בסיום הרבע השלישי ביתרון 3, וגמרו את המשחק עם 16:32 ב-10 הדקות האחרונות בדרך לניצחון מרשים. חמישה שחקנים קלעו בהפועל בספרות כפולות, בראשם קסבייר מנפורד עם 25 נקודות וג'ון הולנד עם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים (וללא החטאות במשחק). בדקות של הולנד על המגרש הובילה הפועל תל אביב ב-29 הפרש.

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב
עוד ערב מוצלח לקבוצה של דני פרנקו | דני מרון

את הפועל ליוו בימים האחרונים 160 תושבים מפונים מדרום ומצפון הארץ, וכן משפחות שכולות של אוהדי הקבוצה. בסיום ירדו אל הפרקט חלק מהילדים שהתלוו לנסיעה, שיצאה לפועל במימון המועדון, והתחבקו עם השחקנים המרוגשים.

"אני רוצה להודות לכל הארגון בשטארק ארינה, שאפשרו לנו להרגיש בבית למרות שאנחנו רחוקים מהבית, יש לזה קשר בניצחון היום", סיכם המאמן דני פרנקו והתייחס להיכל בו קבוצתו אירחה הערב, בגלל שהפועל ירושלים תפסה את היכל אלכסנדר ניקוליץ' בו הקבוצות הישראליות מקיימות את משחקי הבית באירופה עד כה.

אוהדי הפועל תל אביב בבלגרד
ואיזה כיף שגם הם היו שם. אוהדי הפועל תל אביב | אתר רשמי, הפועל תל אביב

"אני גאה בשחקנים, אמרתי להם בחדר ההלבשה שאני בכל שבוע גאה בהם, אבל אנחנו מטפסים על הרים, ובכל שבוע ההר הופך להיות יותר קשה", המשיך פרנקו. "חסרים לנו שחקנים מרכזיים, אבל אנחנו קבוצה, אנחנו יודעים איך לחפות אחד על השני. הוכחנו שאין ואקום. יש לנו שחקנים שאכפת להם, יש לנו קהילה שאכפת לה והיה חשוב מאוד לנצח הערב, מול האורחים הנהדרים שלנו. זה ערב שמח, אני סופר שמח על הניצחון ועל איך שאנחנו עוזרים אחד לשני כקבוצה ביחד".

הפועל תל אביב תחזור כבר מחר לישראל לקראת המשחק הקשה נגד הפועל ירושלים, ביום ראשון הקרוב בהיכל קבוצת שלמה. תומר גינת יעשה מאמץ להיות כשיר להתמודדות. "מה שהופך את המשחק להירואי זה שאנחנו היינו קצרים בסגל, לא תכננו שכל שבוע נהיה בטיסות, ובטיסות המשך, זה קשה לשחקנים מנטלית ופיזית. זה לא עושה להם טוב. אבל אנחנו לוקחים את זה יום אחרי יום, יש לנו משחק בישראל בראשון ואז משחק בבלגרד ברביעי. נהנה מהעבודה שלנו, ונבוא לאתגר הבא שלנו בתקווה באותה הדרך שבאנו הערב", הוסיף פרנקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי