גם אנגולה והורד בחוץ: הפועל ת"א בסגל חסר לירושלים, סמית' נרשם

play
דאבל-דאבל. קייל אלכסנדר | אתר רשמי, הפועל תל אביב
עם בריחה בדקות האחרונות: 81:100 גדול להפועל תל אביב על ונציה 03:52

שני הזרים של סגנית האלופה הצטרפו לבראון וגינת ברשימת הנעדרים לקרב האדומות. רכז מחזיקת הגביע ישחק לראשונה בזירה המקומית העונה, דז'יקיץ' נשאר בסרביה וקרינגטון לא יתלבש. רמת גן תצא למשחק חוץ באילת (18:30)

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (ראשון) עם המשחק הראשון הגדול של העונה בליגה. הפועל תל אביב, עם מאזן מושלם של ארבעה ניצחונות ואפס הפסדים ותשעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, תרצה לשמור על ראשות הטבלה כשתארח את הפועל ירושלים, שתופיע שוב ללא המאמן אלכסנדר דז'יקיץ'. הפועל אילת תחפש ניצחון שני העונה בליגה, כשתפגוש בביתה את מכבי עירוני רמת גן.

אלכסנדר דז'יקיץ', מאמן הפועל ירושלים
אלכסנדר דז'יקיץ', מאמן הפועל ירושלים | אתר רשמי, ליגת האלופות בכדורסל

הפועל תל אביב – הפועל ירושלים (18:00)

תשעה ניצחונות רצופים בכל המסגרות שמים את הפועל תל אביב כקבוצה החמה ביותר בכדורסל הישראלי נכון לעכשיו. החבורה של דני פרנקו רשמה שלושה ניצחונות בחמישה ימים, כשניצחה את נס ציונה ואילת בליגה ואת ונציה ביורוקאפ, כל זאת ללא ג'ייקובן בראון שעבר ניתוח וימשיך להיעדר, ותומר גינת שפצוע גם הוא. אבל לא רק הגארד האמריקאי והפורוורד הישראלי ייעדרו נגד ירושלים, אלא גם בראיין אנגולה וג'יילן הורד. הקולומביאני סובל ממתיחה במפשעה ושחקן הפנים מחבלה בשריר הארבע ראשי. השניים ייבדקו שוב בעוד כשבוע. וויל קאמינגס יצטרף לקבוצה רק בהמשך השבוע, כך ששלושה זרים יעמדו לרשותו של פרנקו: ג'ון הולנד, קייל אלכסנדר וקסבייר מנפורד.

אחרי שבוע טוב, שכלל ניצחון ליגה ראשון על הפועל גליל עליון וניצחון נוח בליגת האלופות על בנפיקה ליסבון, חזרה הפועל ירושלים לישראל ושוב לא במתכונת מלאה. המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' מקבל גיבוי להחלטה שלו לא להופיע נכון לעכשיו לליגה למרות שכבר היה בישראל נגד גליל, וגם שחקן הפנים מוריס אנדור לא חזר. לרשות צוות האימון של שני עוזרי המאמן שי אולארצ'יק ותאודורוס ינאקופולוס יעמדו חמישה זרים, כשקאדין קרינגטון עדיין לא נרשם עד שלא יקבל אזרחות ישראלית ובקבוצה מקווים כי הסיטואציה לא תפגע ביכולת וירושלים תסגור את המאזן השלילי שלה. ספידי סמית' נכלל בסגל לראשונה העונה בליגה.

שחקן עירוני רמת גן ג'יי פי טוקוטו
טוקוטו הוביל את הקלעים של המנצחת | דני מרון

הפועל אילת – מכבי עירוני רמת גן (18:30)

החבורה של מסימליאנו מנטי מדורגת במקום האחרון בטבלה אחרי חמישה משחקים, ויודעת שלוח המשחקים שלה לא יהיה קל יותר בהמשך כך שהיא תהיה חייבת להתחיל להשיג ניצחונות אם היא רוצה להימנע ממאבקי תחתית עד לרגע האחרון. אילת הפסידה בשבוע החולף להפועל תל אביב בצורה כואבת, ולא הצליחה להתאושש בחמישי במשחק חשוב נגד הפועל באר שבע, כך שהיא עדיין מחפשת את ניצחונה השני. הסגל הישראלי של אילת הוא כנראה החלש בליגה, אך גם הזרים של הקבוצה לא מספקים לחלוטין את הסחורה עד כה.

למרות שהוליכה ביתרון מבטיח במחצית הראשונה, הריצה של מכבי עירוני רמת גן ללא הפסדים נקטעה ביום רביעי האחרון בנס ציונה. החבורה של שמוליק ברנר, ששיחקה משחק שני ברציפות ללא ג'יי פי טוקוטו שנמצא בספק גם למשחק מחר, פשוט נתקעה התקפית במחצית השנייה נגד הכתומים וירדה מפסגת הטבלה. ברמת גן רוצים להישאר באזור הצמרת ויודעים שכדי לעשות זאת עליהם להימנע מכניסה למומנטום שלילי, כשברקע עדיין מחכים להם משחקים קשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי