הפועל תל אביב ממשיכה ללהוט ברבע האחרון: "החלטנו להתעלם מהעייפות"

play
יישאר מושלם בליגה? טימור | אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב
שבעה קלעים בספרות כפולות להפועל תל אביב, שדרסה 101:118 את המבורג 03:27

האדומים עומדים על נתון מדהים ב-10 הדקות האחרונות של משחקים בתקופה האחרונה, ולמרות הסגל הקצר ממשיכים ברצף הניצחונות. קאמינגס יערוך בכורה בליגה נגד קרית אתא, טימור: "גאה בחברים"

(גודל טקסט)

התקופה המדהימה של הפועל תל אביב המשיכה גם אמש (רביעי) כשהאדומים הביסו את המבורג טאוורס בבלגרד 101:118, חגגו ניצחון 11 ברציפות בכל המסגרות ועלו למאזן 2:10 ביורוקאפ, תוך שהם מתבססים במקום השני המעניק כרטיס ישיר לרבע הגמר.

הקבוצה של דני פרנקו הופיעה אמש אמש בסגל הקצר שניצח את הפועל ירושלים בליגה, בתוספת הגארד-פורוורד דז וולס שהצטרף לאימונים יום קודם לכן. הפועל תל אביב שייטה במחצית הראשונה ביתרון דו ספרתי תוך כדי שהיא מנצלת את ההגנה החלשה מאוד של המבורג, אלא שהגרמנים חזרו במחצית השנייה והורידו את הפער משמעותית. הקבוצה של פרנקו נכנסה ל-10 הדקות האחרונות ביתרון 83:84 בלבד, אך ברבע האחרון שוב השכילה לברוח עם פתיחה חזקה וגמרה את המשחק.

"החלטנו ברבע האחרון להתעלם מהעייפות ולחזור הביתה עם ניצחון. אני גאה בחברים שלי לקבוצה, שעלו והשאירו הכל על המגרש. ביום שבת האולם יהיה מלא וזה יעזור לנו מאוד בסדרת המשחקים הקשה שיש לנו", סיכם הקפטן בר טימור שסיים את המשחק כקלע המוביל עם 21 נקודות. טימור הוביל שבעה שחקנים של הפועל תל אביב בספרות כפולות, כשגם וולס שרק הצטרף קולע 16 נקודות וזוכה למחמאות.

בר טימור, הפועל תל אביב
יישאר מושלם בליגה? טימור | אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

המומנטום של האדומים ברבע האחרון ממשיך תקופה מטורפת של הפועל תל אביב בסיום משחקים. להוציא את המשחק נגד עירוני נס ציונה, מנצחת הקבוצה של פרנקו את הרבע האחרון ב-12.6 נקודות בממוצע בשבעה מתוך שמונת המשחקים האחרונים, כשהיא קולעת 30.3 נקודות בתקופה הזאת ב-10 הדקות האחרונות של המשחק.

האדומים יחזרו היום לארץ ומחר יערכו אימון ראשון עם וויל קאמינגס שנחת בישראל ביום שלישי. קאמינגס, שצפה אמש במשחק עם אוהדי הקבוצה ביחד עם תומר גינת ובריאן אנגולה, צפוי להיות בסגל כמו גם וולס נגד עירוני קרית אתא במוצאי שבת, כשכל הפצועים – גינת, אנגולה, ג'יילן הורד וג'ייקובן בראון – ימשיכו להיעדר. בהפועל תל אביב סיפרו כי קיים סיכוי שגינת או אנגולה ישובו למשחק נגד וולבס באמצע השבוע הבא ביורוקאפ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי