ג'קורי וויליאמס חתם בהפועל ירושלים: "ביחד נצליח בכל המטרות"

שחקן הפנים האמריקאי שרשם בעבר 11 משחקים בגלבוע/גליל צפוי להחליף את מוריס אנדור. קאנדזוריס: "מביא איתו הרבה ניסיון, פיזיות ואתלטיות"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים הודיעה הערב (ראשון) על צירופו של שחקן הפנים האמריקאי ג'קורי וויליאמס, שפתח את העונה בבודוצ'נוסט המונטנגרית. וויליאמס יחבור לקבוצה במהלך הימים הקרובים ויחליף בסגל את מוריס אנדור שאמור להיות משוחרר אחרי שבחר לא לחזור לישראל אחרי המלחמה.

"אני שמח מאוד להצטרף להפועל", אמר האמריקאי. "אני מגיע לקבוצה מצוינת ומקווה שאוכל לתרום מניסיוני ומסט היכולות שלי. אני שחקן שניזון מאנרגיות ולכן אני מצפה מאוד לשחק לעיני הקהל האדום, ביחד נצליח לעמוד בכל המטרות. יאללה הפועל!"

המאמן החדש איליאס קאנדזוריס אמר: "חיפשנו ביגמן עם נוכחות בצבע שישלים את זאק הנקינס ואת גבי צאצאשווילי ואני מאמין שמצאנו את השחקן המתאים. ג'קורי מביא איתו הרבה ניסיון, פיזיות ואתלטיות שיעזרו לנו הרבה כדי לעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו להמשך העונה".

שחקן הפועל ירושלים ג'קורי וויליאמס
שחקן הפועל ירושלים ג'קורי וויליאמס | אתר רשמי, האתר הרשמי של הפועל ירושלים

וויליאמס (29, 2.03) זכור לחובבי הכדורסל כאן מסיום עונת 2017/18 אז הגיע לגלבוע/גליל ורשם 8.5 נקודות ו-5 ריבאונדים למשחק. הוא שיחק שלוש עונות באוניברסיטת ארקנסו, לא בלט ורשם עונה טובה מאוד במידל טנסי סטייט בעונת 2016/17. אחרי שהרשים בליגת הפיתוח עבר לגלבוע וחזר לעונה נוספת בקליבלנד צ'ארג' מליגת הפיתוח.

בקיץ 2019 חזר לאירופה לתקופה קצרה במדי פאוק סלוניקי, אך עזב עם פרוץ הקורונה. הוא שב לאירופה בעונת 2020/21 ורשם עונה מצוינת במדי טרנטינו מהליגה האיטלקית במדיה רשם 18.2 נקודות ו-7.8 ריבאונדים למשחק. אשתקד שיחק בבורז' הצרפתית ולא הרשים עם 8.4 נקודות ו-4.7 ריבאונדים, ואת העונה הנוכחית פתח בבודוצ'נוסט ובמדיה רשם 8.5 נקודות ו-4.5 ריבאונדים למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי