ראשונה ובלעדית: הפועל תל אביב ניצחה 80:93 את עירוני רמת גן

גינת (22 נק' ו-8 ריב') וזלמנסון (20 נק' ו-8 ריב') הובילו את הקלעים באדום שחזרו לנצח ונותרו בפסגת הטבלה לשבוע נוסף. 22 נק' ו-5 ריב' של המילטון לא הספיקו למארחת

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד ללונדון ליונס במסגרת היורוקאפ, כשלפני כן הפועל תל אביב הפסיגה גם לעירוני קרית אתא במסגרת הליגה, הערב (ראשון) שחקניו של דני פרנקו התאוששו ושמרו על הפסגה עם ניצחון 80:93 על מכבי עירוני רמת גן שרשמה את הפסגה השלישי העונה אחרי 3 ניצחונות רצופים.

הפתיחה הייתה שייכת לתומר גינת (22 נק' ו-8 ריב') ומוליכת הטבלה שבריצת 0:11 עלו ליתרון מוקדם, אך ג'יי פי טוקוטו (14 נק') וחבריו ענו עם ריצה זהה, ורק שלשה של בר טימור (18 נק' ו-5 אס') על הבאזר קבעה 24:25 בתום הרבע הראשון. אלכס המילטון התעורר ברבע השני עם תצוגה נהדרת שלו (22 נק' ו-5 ריב'), כשמנגד עידו זלמנסון (20 נק' ו-8 ריב') בלט בצבע ודאנק אדיר של וויל קאמינגס () הוריד את הקבוצות להפסקה בשוויון 41:41. הרבע השלישי היה שייך להפועל כשגם קייל אלכסנדר () הצטרף לחגיגה ויחד עם זלמנסון היתרון גדל עם 62:71. הרבע האחרון המשיך את המומנטום האדום, כשדווקא אחרי ריצת 2:9 של המארחת, הפועל יצאה לאחת משלה עם 0:7 ונקודות חשובות בדקות הסיום שהעניקו את הניצחון והפסגה למחזור נוסף עבור האדומים.

קלעו לעירוני רמת גן: אלכס המילטון 22, ג'יי פי טוקוטו 14, ג'ורדן כהן 12, בניה סרור 8 ו-8 ריבאונדים, הראל דדון 8, אייזאה מיילס 7, ג'ימי הול 6, אדם אריאל 3 (1 מ-6 מהשדה). יובל שניידרמן (6 דקות) ויהל מלמד (11 שניות) שותפו ולא קלעו.

קלעו להפועל תל אביב: תומר גינת 22 (9 מ-13 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, עידן זלמנסון 20 (8 מ-11 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, בר טימור 18 (7 מ-8 מהשדה), וויל קאמינגס 17, קייל אלכנסדר 11, דז וולס 3 (1 מ-6 מהשדה), גל שטרנברג 2. קסבייר מנפורד, גיל בני (12 דקות), אייל הראל (דקה) ויונתן רבינוביץ' (17 שניות) שותפו ולא קלעו.

ג'יי פי טוקוטו מכבי עירוני רמת גן מול תומר גינת הפועל תל אביב
שוב נפגשים. ג'יי פי טוקוטו ותומר גינת | אתר רשמי, שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן

רבע 1

ג'יי פי טוקוטו היה אחראי על הנקודות הראשונות הערב נגד האקסית, קייל אלכסנדר עשה זאת מהצד השני. תומר גינת העניק יתרון ראשון להפועל עם סל ועבירה, וויל קאמינגס הוסיף לייאפ ושלשה של גינת קבעה ריצת 0:11 ובריחה של האדומים. אלכס המילטון וטוקוטו צמצמו נזקים יחד עם אדם אריאל שהוסיף שלה, גם הוא נגד האקסית וההפרש ירד ל-4. הריצה הרמת גנית המשיכה עם 0:11 משלהם, עד שעידן זלמנסון סיפק מענה לאדומים ושלשה של בר טימור קבעה 24:25 על הבאזר להפועל.

רבע 2

אלכס המילטון פתח את הרבע השני עם סל ועבירה שהחזירו את היתרון למארחת, זלמנסון ענה והשווה בחזרה. המילטון שוב החזיר את היתרון לרמת גן, בניה סרור הוסיף בהטבעה והמומנטום עבר לצד של קבוצת ההתקפה השנייה הטובה ביותר בליגה. גינת כבר החל להחזיר את האדומים למשחק, אבל שלשה של המילטון הגדילה בחזרה את היתרון של רמת גן. זלמנסון המשיך ללהוט בצבע כשצימק ל-2 בלבד ודאנק אדיר של קאמינג השווה ל-41:41 בהפסקה.

אלכס המילטון מכבי עירוני רמת גן
רבע שני ענק. המילטון | אתר רשמי, שקד אבן, באדיבות מכבי עירוני רמת גן

רבע 3

כמו בתחילת המשחק, טוקוטו וגינת היו עם הנקודות הראשונות גם ברבע השלישי עם 47:48 צמוד בפתיחה. טימור וקאמינגס הגדילו את היתרון האדום, טוקוטו וג'ורדן כהן הרגיעו מעט את ספסל המארחת עד שקייל אלכסנדר עם סל ועבירה החזיר את המומנטום לאדומים. ג'רמי הול עם נקודות ראשונות מהקו, אלכסנדר התעופף עם הטבעה גדולה והפועל שמרה על יתרון של לפחות שתי התקפות. הראל דדון צלף מחוץ לקשת והוריד ל-2 בלבד, עד שזלמנסון הגדיל שוב מהצד השני עם 62:71 לקראת הרבע האחרון.

רבע 4

זלמנסון המשיך ללהוט גם ברבע האחרון, אבל דווקא בניה סרור וג'ורדן כהן פתחו את הדקות האחרונות של ההתמודדות בשיפור המצב של רמת גן. שלשה גדולה של מיילס הורידה את ההפרש ל-2 בלבד עם 2:9 מפתיחת הרבע וקראה לפסק זמן של דני פרנקו. דדון כבר הוריד את ההפרש לנקודה וסל עצמי העניק יתרון ראשון לרמת גן מאז תחילת הרבע השלישי עם פסק זמן אדום נוסף. נקודות של זלמנסון בצירוף סל ועבירה של קאמינס החזירו את היתרון להפועל בריצת 0:7 וניצחון 80:93 של הפועל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי