אי ודאות במכבי ת"א לגבי חזרת בראון: "בפציעות גב לא תמיד ברור"

play
משחק חוץ לא פשוט. בראון | אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic
קאמבק ברבע השלישי לא הספיק: הפועל ת"א הובסה בידי פריז 02:55

רכז הצהובים לא נרשם לדרבי (19:00) ובמועדון מקווים שלא ייעדר לתקופה ממושכת: "ציפינו שישחק נגד אולימפיאקוס". הרוטציה תקוצר

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תתארח הערב (שבת, 19:00) בהיכל קבוצת שלמה אצל יריבתה העירונית הפועל תל אביב, בדרבי הראשון של העונה, במסגרת הסיבוב השני בליגת העל. שתי הקבוצות צפויות להיפגש שוב בחודש הבא, ביד אליהו.

מכבי חזרה אתמול בשעות הצהריים לישראל אחרי ההפסד המאכזב לאולימפיאקוס ששלח אותה בתום המחזור ה-22 ביורוליג אל המקום התשיעי, מרחק משחק אחד בלבד מהמקום ה-11, שמשמעותו אי כניסה לפלייאין. לקבוצה נקבעו אסיפת וידאו ואימון קצר הבוקר לקראת המשחק.

בצוות המקצועי לא רשמו את לורנזו בראון, שסובל מכאבי גב ולא היה עם הקבוצה ביוון, וכן את ג'יימס ווב כשההחלטה היא לתגבר את הקו האחורי עם אנטוניוס קליבלנד שאמור לקבל יותר דקות מהרגיל. במכבי לא התייחסו עדיין באופן רשמי לפציעתו של בראון, פציעה שצצה לראשונה לפני המשחק נגד וירטוס בולוניה, והם צפויים לעשות זאת בפעם הראשונה הערב אחרי המשחק. "הסיטואציה מאוד לא ברורה נכון לעכשיו", אמרו במועדון אמש, "הייתה תקווה שהמנוחה תאפשר ללורנזו לשחק נגד אולימפיאקוס, אבל הוא עדיין לא חש כמו שצריך והוחלט שלא להמשיך לתת לו זריקות, מה שיכול לעלות בפציעה לאורך זמן. מתי הוא יחזור? עם פציעת גב המועד המדויק לא תמיד ברור, ותלוי לא מעט בתחושה".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש
מנהיגים יכולים ללמוד ממנו. עודד קטש | GettyImages, Roberto Finizio

בניגוד למשחק נגד הפועל עפולה בשבוע שעבר, בו חילקו הצהובים את העומס בין שחקני הסגל, הפעם בצוות המקצועי צפויים לקצר את הרוטציה, במטרה ברורה לשחק בשיא הרצינות ולנצח את הדרבי. ביום שני תארח מכבי את עירוני קרית אתא, במשחק בו שוב ייעשה מאמץ לשחק ברוטציה רחבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי