בדרך חזרה לישראל? סטפנוס דדאס בשיחות עם הפועל אילת

play
סטפנוס דדאס | אתר רשמי, פנרבחצ'ה
תקציר: בדאלונה – הפועל תל אביב 91:85 03:23

מאמן הפועל חולון לשעבר, שעזב לפני חודש וחצי את פנרבחצ'ה, עשוי לחתום בקבוצה הדרומית בניסיון להציל אותה מירידה לליגה הלאומית

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

הפועל ירושלים החליפה לאחרונה מאמן, והנחיתה את איליאס קאנדזוריס. האם גם הפועל אילת תפעל באופן דומה – אבל עם שם מוכר הרבה יותר? לוואלה! ספורט נודע כי נועלת הטבלה בליגת העל מנהלת שיחות עם סטפנוס דדאס.

דדאס (41) אימן בהצלחה את הפועל חולון בין 2019 ל-2021, למעט הפסקה קצרה ב"ליגת הקורונה" בקיץ 2020. הוא הצעיד אותה להעפלה היסטורית לפיינל אייט של ליגת האלופות, זכה איתה בליגה הבלקנית ונבחר למאמן העונה בליגת העל.

לפני שנה וחצי נעתרו הסגולים לבקשתו של היווני, ושיחררו אותו לא.א.ק אתונה. הקדנציה שלו בארץ הולדתו לא האריכה ימים, אך הוא לא נותר מחוסר עבודה לאורך זמן: לאחר פרוץ המלחמה באוקראינה חבר לדימיטריס איטודיס כעוזרו בצסק"א מוסקבה, ובמשך עונה וחצי שימש תחתיו גם בפנרבחצ'ה, עד שפוטרו לפני כחודש וחצי.

סטפנוס דדאס
סטפנוס דדאס | אתר רשמי, פנרבחצ'ה

אילת מנהלת מאבק נגד נשירה לליגה הלאומית. היא עומדת על רצף של שישה הפסדים, מדורגת במקום האחרון עם מאזן 10:2 ובשבוע הבא מצפה לה משחק חוץ מול מכבי תל אביב.

המאמן האיטלקי מסימיליאנו מנטי עזב לפני עשרה ימים לטובת תפקיד בצוות המקצועי של ז'לגיריס קובנה, ובמשחק האחרון עמד על הקווים עוזרו אוריה מזרחי. בניסיון להציל את העונה הוחתם הזר הוותיק ג'וואן ג'ונסון, שעדיין לא ערך את הופעת הבכורה שלו במדים התכולים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי