בראון וקולסון נותרו מחוץ לסגל מכבי תל אביב מול הפועל אילת

play
משחק חוץ לא פשוט. בראון | אתר רשמי, Dragan Tesic and Djordje Kostic
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.2 07:27

קטש בחר להעניק מנוחה לשניים מהכוכבים שלו. הצהובים ימשיכו בלוח המשחקים המטורף שלהם כשיארחו את נועלת הטבלה (18:00), שכמו בעונה שעברה - תופיע ללא מאמן קבוע על הקווים. נס ציונה תארח את גליל עליון (19:00)

(גודל טקסט)

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שני). מכבי תל אביב תקווה להמשיך ולטפס במעלה הטבלה כשתארח את נועלת הטבלה הפועל אילת. עיורני נס ציונה תנסה להימנע מהפסד שלישי ברציפות כשתארח את הפועל גליל עליון שנמצאת במגמה שלילית גם כן.

בונזי קולסון מכבי תל אביב
בונזי קולסון מכבי תל אביב | אודי ציטיאט

מכבי תל אביב – הפועל אילת (18:00)

לוח המשחקים הקשה במיוחד של מכבי תל אביב ממשיך במשחק ביתי נוסף. יומיים אחרי הניצחון הקשה על הפועל חולון, ושלושה לפני המשחק שממנו תצא לפגרת היורוליג נגד אנדולו אפס בריגה, הצהובים פוגשים את נועלת הטבלה ומקווים להראות כדורסל שוטף יותר בשני צידי המגרש ולחזור לביטחון. בצוות המקצועי בחרו להעניק מנוחה ללורנזו בראון ובונזי קולסון, כשכשווייד בולדווין וג'יימס ווב שבו להתלבש. מי שעוד אמור לקבל דקות משמעותיות הוא אנטוניוס קליבלנד שבמשחקי הליגה נראה דומיננטי יותר ומתחיל להיכנס לעניינים גם ביורוליג.

שבועיים מאז התפטר מסימיליאנו מנטי, ולהפועל אילת אין מאמן חדש. נועלת הטבלה כבר הייתה על סף סיכום עם סטפנוס דדאס, אקס הפועל חולון, אך היווני ביצע פניית פרסה והודיע כי לא יגיע, כשבמועדון ממשיכים לחפש אחר מחליף. מי שימשיך לעמוד על הקווים הוא עוזר המאמן אוריה מזרחי, לצד ולרי גנדלין, וזאת השנה השנייה ברציפות שאילת מגיעה להיכל מנורה ללא מאמן קבוע. ג'ג'ואן ג'ונסון יערוך את הבכורה שלו בקבוצה, במקומו של אנדרו סמית' שצפוי לשלם את המחיר אחרי הגעת שחקן הפנים האמריקאי המנוסה.

שחקן הפועל גליל עליון ג'יימס פלדין
"למקום אחר לא הייתי מגיע במצב מלחמה, אבל אני יודע שלא יסכנו אותנו". ג'יימס פלדין | אתר רשמי, הפועל גליל עליון

עירוני נס ציונה – הפועל גליל עליון (19:00)

החבורה של אלעד חסין איבדה מעט גובה בשני המשחקים האחרונים עם הפסדים ביתיים להפועל ירושלים ומכבי תל אביב, והיא חוזרת "לליגה שלה" למשחק נגד גליל אותה בקושי ניצחה בסגל חסר במיוחד בסיבוב הראשון בכפר בלום. בנס ציונה שיחררו בשבוע שעבר את ג'ייקובי בויקינס וחזרו להחזיק ארבעה זרים בלבד בסגל, כשהמטרה הראשונית של הקבוצה היא להשתחל לשישייה הראשונה בתום שני סיבובים, וכדי לעשות זאת ניצחון ביתי על גליל עליון הוא הכרח. נס ציונה החליטה שכל אוהד מאזור הצפון שיגיע למשחק יוכל לרכוש כרטיס ב-25 שקלים בקופות האולם.

למרות הרבה מחמאות שקיבלה מפתיחת העונה, גליל עליון עדיין נמצאת קרוב לאזור הסכנה בליגת העל, והמשחק נגד נס ציונה יהיה ה-11 מתוך 12 משחקי חוץ שאמורה הקבוצה לעבור בליגה, כשהאחרון יתקיים נגד מכבי תל אביב בעוד כשבועיים. גליל תחל לארח מיום שישי הקרוב באולם בצפת את משחקי הבית שלה, בתקווה להשיג שם ניצחונות, ולהתחיל לטפס במעלה הטבלה. בקבוצה יקוו לראות יותר מאלפונסו אנדרסון שתרם רק 3 נקודות במשחק הבכורה שלו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי