בדרך חזרה לישראל: יוריצה גולמאץ על סף סיכום בהפועל אילת

אחרי שאופציית דדאס ירדה מהפרק, המאמן הסלובני ששיחק בעברו בהפועל ירושלים והיה במגעים עם האדומים בחודש שעבר מתקרב לנועלת הטבלה

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

יוריצה גולמאץ על סף סיכום בהפועל אילת והוא מתקרב להתמנות למאמנה. הסלובני ששיחק בעבר בהפועל ירושלים גם ניהל מגעים עם האדומים בחודש שעבר. באילת כבר סיכמו את תנאיו של סטפנוס דדאס בשבוע שעבר, אך המאמן היווני לקח צעד אחורה במגעים והחליט שלא להגיעו לנועלת הטבלה.

מה שמאפשר לאילת לפנות לגולמאץ, שלא עומד בתנאים של משרד הספורט, הוא מכתב שיצא בחודש שעבר לאיגוד הכדורסל וקובע למעשה על ביטול הקריטריונים למאמנים זרים שנקבעו לפני שנתיים.

גולמאץ פרש מכדורסל לפני עשור, בתום קריירה ארוכה שבמהלכה שיחק בין היתר בהפועל ירושלים, אפס פילזן, אולימפיה לובליאנה, ציבונה זאגרב, וירטוס רומא, אלבה ברלין ופנאתינייקוס. עם ירושלים הוא זכה בגביע המדינה, והיה רחוק 2.2 שניות מאליפות היסטורית בישראל. את פרק האימון החל כעוזר בציבונה, והיה גם על הספסל בנבחרת גאורגיה, וברשימת התארים שלו כלולים שלוש אליפויות וארבעה גביעים בסלובניה עם פרימורסקה וצדביטה.

יוריצה גולמאץ, מאמן צדביטה אולימפיה
ב-2007 פיספס אליפות בירושלים. יסגור מעגל כמאמן? גולמאץ | אתר רשמי, Cedevita Olimpija, Ales Fevzer

בלובליאנה הוא שיתף פעולה עם שחקן העבר האגדי סאני בצ'ירוביץ' (כיום מנהל פאו), אבל הפרויקט השאפתני להחזרת המועדון לקדמת הבמה האירופית נחל כישלון חרוץ. למרות הגעה לרבע גמר היורוקאפ ב-2022, אשתקד נקלעה הקבוצה לתחתית המפעל – והמאמן הסלובני סיים את דרכו כשהיא מדורגת אחרונה במאזן 12:3.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי