ג'ו תומאסון הצטרף למכבי תל אביב: "כבוד לשחק במועדון היסטורי"

play
קדנציה שנייה בישראל. תומאסון בימיו בגלבוע/גליל | מאור אלקסלסי
לפני מכבי תל אביב: צפו בריאל מדריד מובסת ב-23 הפרש מול גראן קנאריה 02:06

אחרי שגרנאדה הודיעה על המעבר, גם הצהובים הכריזו: הגארד שעל מועמדותו פורסם בוואלה! ספורט חתם. קטש: "קשוח, תחרותי ומכיר את הליגה". אבן: "יוריד עומס מהגארדים". לא צפוי לשחק נגד אנאדולו בריגה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב הודיעה היום (רביעי) על החתמתו של ג'ו תומאסון, רגע לפני סגירת הדדליין לרישום שחקנים בעונת היורוליג הנוכחית. על המגעים עם הגארד האמריקאי (30, 1.93 מ') פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, והוא מגיע מגרנאדה המדורגת בתחתית הליגה הספרדית, לאחר שהחזיק בסעיף יציאה שיאפשר לו להשתחרר לקבוצת יורוליג. תומאסון העמיד ממוצעים של 14.1 נקודות, 3.4 ריבאונדים ו-3.4 אסיסטים, וסגר עד סיום העונה. הוא לא צפוי לשחק נגד אנאדולו אפס בריגה מחר.

"אני סוגר פרק אחד בחיי ופותח אחד חדש. לקראת החוויה החדשה הזאת, אני נרגש לייצג את מכבי תל אביב. יהיה כבוד לשחק עבור מועדון היסטורי כזה", אמר תומאסון לאחר החתימה. "אני מצפה לפגוש את חבריי לקבוצה, אנשי צוות האימון וכמובן שאת האוהדים המדהימים. תודה על ההזדמנות, אני בטוח שיהיה נהדר. יאללה מכבי!".

"ג'ו תומאסון שחקן קשוח ותחרותי שמכיר טוב מאוד את הליגה", החמיא המאמן עודד קטש. "יש לו ניסיון והוא יעזור לנו בעומס הגדול שאנחנו מתמודדים איתו".

ג'ו תומאסון שחקן הפועל גלבוע/גליל מנשק את צלחת האליפות
קדנציה שנייה בישראל. תומאסון בימיו בגלבוע/גליל | מאור אלקסלסי

עד לפני כמה ימים לא חשבו במכבי תל אביב על חיזוק, אבל ההפסד לבאסקוניה הכניס את המערכת לתחושת דחיפות בנוגע לקו האחורי הדליל, במיוחד על רקע האכזבה מאנטוניוס קליבלנד, הפציעה שמטרידה ומגבילה את לורנזו בראון וההתנהלות של ווייד בולדווין.

המנהל הספורטיבי אבי אבן הסביר: "תומאסון מגיע כדי לחזק את הקבוצה וכדי להקל את העומס על הגארדים באינטנסיביות שנוצרה ובעקבות שינוי לו"ז המשחקים בעקבות המלחמה. ג'ו הוא גארד ורסטילי עם אופי ואנרגיות מנצחות, שיוסיף לקבוצה עומק בשני צדי המגרש. ג'ו מביא איתו ניסיון כסקורר באחת מהליגות הבכירות באירופה וכמובן היכרות עם מכבי תל אביב והליגה הישראלית".

מוקדם יותר, בגרנאדה כבר אישרו את המעבר באופן רשמי: "ג'ו תומאסון מצטרף למכבי תל אביב. הקבוצה הישראלית מימשה את סעיף היציאה של ג'ו. אנחנו רוצים לאחל לו בהצלחה ולהודות על המקצוענות שלו במהלך החודשים האחרונים".

ליאור ליובין ז"ל הביא את תומאסון להפועל גלבוע/גליל בקיץ 2020 לקראת חידוש ליגת העל תחת מגיפת הקורונה, והוא נשאר לעונה נוספת וקלע 14.2 נקודות למשחק. בשתי עונותיו בישראל הצעיד את הקבוצה לגמר ולחצי גמר הפלייאוף, ולאחר מכן שיחק במנרסה (והגיע איתה לגמר ליגת האלופות), העביר תקופה קצרה בזניט סנט פטרסבורג וסיים את העונה שעברה בפרומיתאס פטראס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי