"מכבי רצתה יותר": הפועל תל אביב מאוכזבת, ויודעת מה חייב להשתפר

play
תומר גינת הפועל תל אביב | אודי ציטיאט
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 11.2 07:49

האדומים הפסידו בדרבי השני של העונה ורואים את היריבה העירונית סוגרת עליהם בקרב על ראשות הטבלה. ג'יילן הורד הודה: "בשלבים המכריעים של העונה נצטרך לעשות עבודה יותר טובה בריבאונד". וגם: הבעיה של הקבוצה בפגרה

(גודל טקסט)

המומנטום הנהדר של הפועל תל אביב בתקופה האחרונה נקטע אמש (ראשון) עם תבוסה בדרבי בהיכל מנורה. החבורה של דני פרנקו אמנם עדיין מחזיקה במקום הראשון בטבלה אחרי ההפסד 95:78 למכבי תל אביב, אבל בשל העובדה שהפסידה בהפרש גדול יותר מזה שניצחה את הצהובים, יכולה לאבד את ראשות הטבלה עם הפסד נוסף בתקופה הקרובה.

בדרך להפסד, אחרי פתיחה טובה ושלושה רבעים חלשים, הפועל איפשרה למכבי לקחת 18 ריבאונדים בהתקפה והפסידה בכל אחד מהאלמנטים של האנרגיות שאפיינו אותה בחלקים רבים של העונה.

קסבייר מנפורד היה הקלע המוביל של הפועל עם 18 נקודות ושלושה שחקנים נוספים קלעו בספרות כפולות, אבל בקבוצה הודו בסיום כי: "באמת שאף אחד לא היה במיטבו היום. נפלנו בכל כך הרבה דברים שאנחנו יודעים שאנחנו צריכים לעשות כדי לנצח את מכבי. חייבים לעבור הלאה".

תומר גינת הפועל תל אביב
"חייבים להמשיך הלאה" | אודי ציטיאט

אל מסיבת העיתונאים בסיום המשחק נשלח ג'יילן הורד, שלא שיחק בניצחון בדרבי בסיבוב הראשון, ואמש קלע 12 נקודות והוסיף 6 ריבאונדים. "הריבאונד היה סיבה מרכזית שהם ניצחו את המשחק, דיברנו על זה אבל הגבוהים שלהם עשו עבודה נהדרת בלתקוף את הלוח. אנחנו נצטרך לתקן את זה. כשנגיע לשלבים המכריעים של הליגה ושל היורוקאפ, נצטרך לעשות עבודה יותר טובה בזה", אמר הורד.

כשהפורוורד-סנטר נשאל על האנרגיות של קבוצתו, הוא סיפר: "בשלבים של המשחק הרגשתי שמכבי רצו את המשחק הזה יותר מאיתנו. האגרסיביות, הריבאונד…התחלנו את המשחק חזק, אבל ירדנו מאז והכל התהפך".

הפועל הצליחה לחזור בדרבי הקודם מפיגור 12 ברבע הרביעי, אך אמש הם נתקעו במצב דומה: "בפעם הקודמת היינו בפיגור, אבל עם האנרגיות באולם שלנו הצלחנו להפוך את המשחק. הפעם לא הצלחנו לעשות את זה והיה לנו יותר קשה".

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב
"זה לא היה המשחק שלנו ולא צריך להיות גאון גדול כדי להבין את זה". פרנקו | אודי ציטיאט

לאדומים מחכים עוד שני משחקי חוץ עד לפגרת הנבחרת. הראשון יהיה ביום רביעי הקרוב בעפולה, והשני במוצאי שבת אצל הפועל חולון. בהפועל מספרים על כך שהשחקנים צריכים מנוחה כדי להתאושש מפציעות, אבל בפועל לא פחות משישה שחקנים בטוחים בסגלים של הנבחרות השונות, כך שלא יהיה להם יותר מדי זמן לנוח.

בר טימור, תומר גינת ועידן זלמנסון בטוחים בסגל של אריאל בית הלחמי, ג'יילן הורד ישחק לראשונה בנבחרת צרפת, קייל אלכסנדר ייצא לקנדה ובראיין אנגולה חוזר לנבחרת קולומביה.

"לכל הקבוצות יש פגרה אמיתית, אבל אצלנו מתוך שבעה זרים כשירים שלושה משחקים בנבחרת שלהם, וכמעט כל הישראלים שלנו גם", אמרו במועדון חצי בגאווה חצי בתסכול, "נשלח אותם לנבחרת בתקווה לקבל אותם בחזרה באותו מצב".

עוד באותו נושא: הפועל תל אביב כדורסל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי