הפועל ירושלים "איבדה שליטה". צ'אצ'אשווילי יעבור MRI

play
גבי צ'אצ'אשווילי, הפועל ירושלים | דני מרון
מיקי ברקוביץ', מוטי ארואסטי פלייר 08:41

האדומים כמעט מחקו פיגור 17, אך הפסידו למכבי תל אביב. קאנדזוריס: "לא אוהב לוותר, הפציעה של גבי פגעה ברוטציה"

(גודל טקסט)

הרבה דברים השתנו מאז המפגש הקודם בין הפועל ירושלים למכבי תל אביב. אי שם לפני למעלה מארבעה חודשים היו אלה האדומים עם אלכסנדר דז'יקיץ' על הקווים שניצחו בגמר גביע ווינר, והיום (שישי) במפגש הליגה הראשון בין הקבוצות האלופה היא זו שחגגה עם 85:90 בארנה.

ריצת 0:20 של הצהובים ברבע השלישי עשתה את ההבדל למרות ניסיון קאמבק ירושלמי ברבע האחרון, ומאמן הפועל ירושלים איליאס קאנדזוריס הודה: "איבדנו ריכוז בעיקר בהגנה, איבדנו שליטה. "לא היינו בתוך הזהות ההגנתית שלנו. ספגנו הרבה נקודות בהזדמנות שנייה והרבה נקודות במשחק מעבר, אני לא חושב שאפשר לצפות לנצח את מכבי כשהם קולעים 90 נקודות. אני לא אוהב תירוצים, אבל הפציעה של גבי צ'א'צאשווילי פגעה ברוטציה שלנו נגד מכבי שהיא קבוצה עם גודל. נסתכל על עצמנו במראה, לא עשינו את העבודה כמו שצריך".

איליאס קאנדזוריס, מאמן הפועל ירושלים
ניסיון הקאמבק לא הספיק. קאנדזוריס | דני מרון

צ'אצ'אשווילי קלע 3 נקודות לפני שנפצע, ואלה היו הנקודות היחידות שירושלים קיבלה מהישראלים שלה. "אני לא שופט את השחקנים לפי הנקודות שהם קולעים, מישהו יכול לעזור מאוד ולא לקלוע", אמר המאמן, "זה קשור לאיך השחקן מבצע את מה שרוצים ממנו והתפקיד שלו. היו לנו ארבעה שחקנים בספרות כפולות, ואפשר לחשוב שאחרים לא שיחקו טוב, אבל זה תלוי בקבוצה ולא בשחקנים כפרטים. לא עשינו את העבודה במשחק המעבר בהגנה ובריבאונד. נגד קבוצה כמו מכבי אם אתה לא מטפל בדברים כמו שצריך, הם מענישים אותך".

"אחרי המשחק יש הרבה תרחישים בראש שלי. הוספנו את ג'קורי וויליאמס בשביל הריבאונד, אני בוטח בכל השחקנים שלי, העובדה שג'קורי וברינטון למאר לא שיחקו היום לא אומר שאני לא בוטח בהם. אנחנו קבוצה, אבל אפשר לרשום רק חמישה אמריקאים".

על ניסיון הקאמבק לקראת הסיום: "אני לא אוהב לוותר, ואני מאמין שלא ויתרנו. היינו בפיגור 17 והצלחנו לסגור את הפער, זה חשוב למנטליות. אנחנו רוצים להילחם עד ההתקפה האחרונה".

אור קורנליוס, הפועל ירושלים
הישראלים לא תרמו התקפית. קורנליוס | דני מרון

על הפציעה של צ'אצ'אשווילי: "אני מאמין שכשמשהו רשמי יקרה, אתם תשמעו את זה מהקבוצה. נצטרך לנתח את הסיטואציה, ונקבל החלטות. הכל תלוי באיך נוכל להשתפר, ולהישאר ביחד. פתאום הפציעה של גבי הוציאה אותנו מהמסלול במשחק הזה. לגבי מחר יהיה MRI ונדע יותר. הרופאים והפיזיותרפיסטים לא יכולים לדעת יותר מדי".

"כל השחקנים בקבוצה שלנו הם חשובים, קאדין קרינגטון ישב רוב העונה בחוץ והיה לו קשה להיכנס לקצב, כולם צריכים להבין שאנחנו במועדון גדול, יש לנו ציפיות גבוהות, ובכל הקבוצות הגדולות שהייתי בהן, כולם צריכים להיות מוכנים כשקוראים להם. כל הזרים שלנו ישחקו בליגה כדי שישארו טריים. אנחנו צריכים את כולם נוכחים לקראת רגע האמת שיגיע יותר מאוחר, נצטרך לבנות את ההזדמנות שלנו להיות שם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי