חיסורים רבים במכבי תל אביב. טקס לזכר ליובין ייערך לפני המשחק

רשימת נעדרים ארוכה בצד הצהוב הכוללת את סורקין, דיברתולומאו, ריברו ותומאסון. טוקוטו ומלמד התנגשו ראש בראש, פונו לבית חולים ונמצאים בספק מנגד, מושקוביץ' יערוך בכורה. מכבי רמת גן תכריז על יציע על שמו של שחקן הקבוצה לשעבר שהלך לעולמו

(גודל טקסט)

אחרי פגרה בת תשעה ימים תשוב מחר (שלישי, 15:45) ליגת העל בכדורסל לפעילות, עם המשחק בו תארח מכבי רמת גן את מכבי תל אביב. שתי הקבוצות נפגשו בדיוק לפני שבועיים למשחק השלמה בו האלופה ניצחה 75:92 בזכות רבע אחרון דומיננטי. הצהובים מגיעים למשחק מהמקום השני עם 10 ניצחונות ושלושה הפסדים, וניצחון יעלה אותם לראשות הטבלה. רמת גן ממוקמת שלישית עם 10 ניצחונות וחמישה הפסדים.

אל המשחק הביתי לעיני אולם מלא תעלה מחר מכבי רמת גן ללא אלכס המילטון ששוחרר וחתם בהפועל חיפה, אבל עם איתי מושקוביץ' שיערוך הופעת בכורה אחרי שהצטרף מאותה קבוצה. שניים שלא ברור האם יוכלו לשחק הם ג'יי פי טוקוטו ויהל מלמד: במהלך משחק ביניהם לפני האימון המסכם היום, טוקוטו ומלמד התנגשו זה בראשו של זה, בעקבות כך חשו לא בטוב ופונו לבית חולים.

במשחק זה תקיים מכבי עירוני רמת גן טקס לזכרו של שחקנה לשעבר ליאור ליובין ז"ל שהלך לעולמו לפני כחודש, בהשתתפות אלמנתו, ילדיו והוריו, בו תכריז רמת גן על קריאת היציע המערבי באולם זיסמן על שמו של ליובין ז"ל. בתוך כך, ברמת גן צפויים לנסות לצרף בקרוב שחקן פנים כדי לאזן את הסגל, אך בינתיים תעלה הקבוצה במטרה לרשום ניצחון נוסף על יריבה מהצמרת ולהמשיך את העונה המצוינת שלה.

תמיר בלאט מכבי תל אביב
בנבחרת ישראל מחזיקים אצבעות. בלאט | אודי ציטיאט

גם המצב במכבי תל אביב רחוק מלהיות אופטימלי לקראת המשחק בזיסמן. הצהובים יצטרכו להסתדר ללא שניים מהישראלים הבכירים שלהם – רומן סורקין שנפצע במשחק הנבחרת בפורטוגל וייעדר כחודש, וג'ון דיברתולומאו שהמריא לארצות הברית מסיבות אישיות ויפגוש את הקבוצה בברלין לקראת המשחק נגד אלבה ביום חמישי. רפי מנקו שב היום עם נבחרת ישראל מסלובניה, ולא יתאמן לקראת המשחק, ונעשים מאמצים כדי להכשיר את תמיר בלאט להתמודדות.

שני זרים שלא אמורים להיות בסגל גם כן הם ג'ו תומאסון שישחק הערב עם נבחרת גיאורגיה, וחסיאל ריברו ששיחק הלילה עם נבחרת קובה. עודד קטש בחר את ווייד בולדווין, לורנזו בראון, ג'יימס ווב, ג'וש ניבו ובונזי קולסון לרשימת הזרים למשחק, כשג'ייק כהן הוא הישראלי היחיד שמגיע במצב אופטימלי למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי