בלי נתנאל ארצי וללא קהל עוין: הבכורה האירופית הגורלית של קווין הרווי

play
מעל המשחק. הרווי | ברני ארדוב
מיקי ברקוביץ', מוטי ארואסטי פלייר 08:41

הפועל חולון חוזרת לליגת האלופות אחרי הפסקה של חודש, ותתארח בשלישי (20:45) אצל א.א.ק אתונה מאחורי דלתיים סגורות. ניצחון יקרב אותה למאבק על אחד משני הכרטיסים לרבע הגמר

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

בפעם האחרונה שהפועל חולון הופיעה בליגת האלופות, היא קיבלה 36 נקודות ו-12 ריבאונדים מנתנאל ארצי ושון דאוסון, ועוד 28 דקות ו-7 נקודות מסי.ג'יי האריס. בסך הכל חודש חלף מאז, ומחר (שלישי, 20:45) תשוב הקבוצה למסגרת האירופית בלי שלושת שחקני המפתח. היא תפגוש את א.א.ק אתונה במשחק חוץ ללא קהל, שיהיה גורלי בעיקר עבור הסגולים.

אל דאוסון, האריס וג'סטין סמית' הפצועים הצטרף ארצי, שמתח את המפשעה בהפסד להפועל תל אביב ולא יצא עם חבריו ליוון. מנגד, קווין הרווי הלוהט (20.4 נקודות ו-7.4 ריבאונדים בליגת העל) יערוך את הופעת הבכורה שלו בטופ 16, ובאופן טבעי התלות בו רק תלך ותגדל ככל שהסגל מתקצר.

נתנאל ארצי הפועל חולון
דקות טובות שלא הספיקו. ארצי | אודי ציטיאט

טבלת בית 12

* 1. מורסיה – 3 נצ', 0 הפ'

* 2. פרומיתאס – 2 נצ', 1 הפ'

* 3. הפועל חולון – 1 נצ', 2 הפ'

* 4. א.א.ק אתונה – 0 נצ', 3 הפ'

חולון מדורגת במקום השלישי, והיא רוצה להיצמד לשתי הראשונות שייפגשו בפטראס, כדי להיאבק על הכרטיס לרבע הגמר. עבור א.א.ק, שהפסידה בכל שלושת משחקיה, זו תהיה הזדמנות אחרונה להישאר איכשהו בתמונה. מינדאוגאס קוזמינסקאס החלים וישחק, בניגוד למפגש בין הקבוצות בסומבטהיי.

"נופיע בסגל שונה מזה שניצח את היוונים לפני חודש, ונצטרך לשחזר את המחויבות והריכוז בהגנה מהמשחק הקודם כדי לשלוט בקצב ולמנוע מהם לייצר שטף בהתקפה", אמר המאמן עמית שרף. "ההנהלה עשתה הכל כדי להעמיד את הסגל הטוב ביותר, בהתחשב במכת הפציעות שאנחנו חווים, ואנחנו נעשה הכל כדי לנצח ולהגיע בשבוע הבא למשחק על העלייה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי