המשחק ייערך בכל זאת ברביעי? גליל עליון לא תוכל לארח את עפולה בכפר בלום

play
הקהל בכפר בלום מקווה לעזור בשמירה על הבית | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 5.3 05:41

החבורה הצפונית קיוותה לשוב לכפר בלום, אבל המשחק הוזז בגלל המצב הביטחוני. ניסיון לקיימו בכל זאת ברביעי, רק באולם אחר

(גודל טקסט)

משחקי ליגת העל בכדורסל אמורים היו להימשך מחר (רביעי, 18:50) כשהפועל גליל עליון תכננה לחזור לכפר בלום ולארח את הפועל עפולה. גליל קיבלה אישור במהלך השבוע לארח שוב בכפר בלום, אחרי שאירחה את משחק הבית הראשון שלה העונה באולם ומאז נדדה לצפת ולעפולה, אבל לאור ההתפתחויות האחרונות במצב הביטחוני בצפון נדחה המשחק. יש ניסיון לקיימו בכל זאת מחר, אבל הוא בכל מקרה לא יהיה בכפר בלום אלא באולם אחר.

בקבוצה המארחת עבדו זמן רב על אישור לארח בחזרה באולמם הביתי וקיוו אפילו שבקרוב יוכל לחזור גם הקהל ליציעי האולם המיתולוגי. גליל הפסידה בכל משחקי הבית שלה עד כה העונה, כולל במשחק האחרון שנערך בעפולה להפועל אילת, אלא שבמשחק ההוא היא שיחקה ללא עומאר סילבריו שהיה עדיין ברפובליקה הדומיניקנית. סילבריו חזר ארצה מאז המשחק, בעוד דניאל רוזנבאום שוחרר ועבר להפועל חיפה.

עומאר סילבריו
עומאר סילבריו | אימג'בנק GettyImages, Mitchell Layton

החבורה של רועי פרל יצרה פער משמעותי מהפועל באר שבע, נועלת הטבלה נכון לעכשיו, אבל בקבוצה ממשיכים להסתכל למטה בדאגה למרות שכעת הם נמצאים במקום שמוביל לרבע גמר הפלייאוף. עפולה, שהפסידה שישה משבעת משחקי החוץ שלה עד כה העונה, איבדה בניצחון על הפועל חיפה את קסיוס סטנלי שנפצע, ועדיין ידעה לשלוט במשחק ולצאת עם הניצחון החשוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי