דני פרנקו דחף את שדרית הקווים: "מתנצל, בדרך כלל אני יותר נחמד"

play
דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב | צילום מסך, צילום מסך
"צריך לחזור לעונשים של סגירת יציעים, גם בהתאחדות מבינים" 46:51

מאמן הפועל תל אביב גער בשחקניו בפסק זמן ועלול לעמוד לדין אחרי שהוסיף דחיפה לכתבת ערוץ הספורט נועה פופלינגר: "זה לא קרה עד היום ולא יקרה"

(גודל טקסט)

תקרית חריגה התרחשה הערב (שלישי) במהלך הניצחון של הפועל תל אביב על בני הרצליה בהיכל שלמה. לקראת סוף הרבע השלישי, כשהאדומים ביתרון מבטיח, לקח מאמן האדומים דני פרנקו פסק זמן והחל לגעור בשחקניו. במהלך פסק הזמן דחף פרנקו את שדרת הקווים של ערוץ הספורט, נועה פופלינגר, שנכחה סמוך לספסל. לאחר מכן הוסיף תנועה נוספת ודרש שתזוז מהאזור, כאשר גם עוזרו ברק לדרר דוחף אותה קלות.

פרנקו עשוי לעמוד לדין באיגוד הכדורסל, אם ערוץ הספורט, הגוף המשדר את משחקי ליגת העל בכדורסל, יגיש נגדו תלונה בעקבות התנהלותו. אחרת, רק אם התובע של האיגוד יחליט כי מעשיו חרגו מהנורמה, הוא יועמד לדין. זאת לא הייתה התקרית היחידה של האדומים במשחק. הפועל רשמה להתמודדות שישה ישראלים וחמישה זרים, אלא שדאסטי האנאס, שחקן החיזוק החדש של קבוצה, לא נחשב במניין הישראלים לצורך המינימום שכן הוא מתאזרח חדש ולכן הפועל עברה על תקנון מנהלת הליגה.

ההתנצלות של פרנקו

דני פרנקו התייחס לתקרית ואמר: "אני אתחיל בלהתנצל בפני פופי שנכנסה לי בפסק זמן לא רגוע, אני בדרך כלל בן אדם מאוד נחמד, היום הייתי פחות נחמד וזה לא בסדר. זה לא קרה עד היום ולא יקרה. אני סוגר את זה בזה, מי שמעורב פה מכיר אותי מספיק טוב. אני מתכוון לזה".

"יש לנו עוד משחק באילת בשישי, חשוב לנו לרדת לשם ולהיבנות שם כמו שצריך", הוסיף פרנקו, "לבוא ליום רביעי הבא עם יותר חיבור וכושר אישי יותר טוב. להרגיש שאנחנו יכולים למצות את רמת ההכנה. יש לנו הרבה שחקנים שמחלימים, אבל זה האתגר, אוהבים אתגרים ונעמוד בהם. שמח שהקהל נהנה מהמשחק, היה משחק כיפי וקצבי, נהנינו לשחק אותו, חוץ מכמה שטויות שעשינו עם טיילר סטון"

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב
ייענש על התקרית? דני פרנקו | דני מרון

"טעות בתום לב בפרשנות התקנון הובילה לאי רישומו של ישראלי שישי. אנו מכירים בטעות ומצרים עליה", הודו במועדון בהודעה רשמית. האדומים צפויים לקנס כספי בעקבות הטעות, כפי שמכבי תל אביב תספוג על התנהלות דומה בניצחון על מכבי רמת גן מהשבוע שעבר.

סייע בהכנת הכתבה: אוהד שויירמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי