הזרים של הפועל ת"א לא הופתעו מבשיקטש, עונשו של מנפורד יוקל?

play
מקווה שהעונש הסופי יהיה קל בהרבה מדרישת התובע. מנפורד | קובי אליהו
גינת וקאמינגס בלטו, הפועל ת"א ברבע גמר היורוקאפ אחרי 73:94 על בשיקטאש 03:47

האדומים יפגשו ברבע גמר היורוקאפ את הטורקים, שהפתיעו את גראן קנאריה בחוץ. גינזבורג יחכה בחצי הגמר? הגארד יציג ראיות שעשויות לקצר את הרחקתו הצפויה מהמגרשים

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב גילתה אמש (רביעי) כי מי שתעמוד בדרכה לחצי גמר היורוקאפ בשבוע הבא היא בשיקטש הטורקית, אותה ניצחה פעמיים בעונה הסדירה של המפעל. הטורקים הפתיעו את גראן קנאריה, שסיימה במקום השלישי בבית ב', עם ניצחון חוץ 78:80, ובשבוע הבא יפגשו את האדומים בפעם השלישית העונה, כשהפעם המשחק ייערך בוילנה בנוכחות כמה מאות אוהדים של הפועל שיגיעו למשחק.

מאז נקבע סדר המשחקים בשמינית הגמר הערכות בקרב אנשי הפועל תל אביב היו כי הם הולכים לפגוש את הספרדים, שזכו במפעל בעונה שעברה וויתרו על הכרטיס ליורוליג, אבל בקרב שחקני הקבוצה הדעה הייתה שונה לחלוטין. השחקנים האמריקאים, שפגשו את בשיקטש פעמיים, הניחו כי לבשיקטש סיכוי טוב להפתיע בספרד, ואכן עשו זאת עם יום טוב של הגארד ג'ונה מתיוז ושחקן הפנים הסרבי מרקו סימונוביץ' שהצטרף משיקגו בולס במהלך העונה לבשיקטש.

המנצחת בין שתי הקבוצות תפגוש בחצי הגמר את המנצחת בין בורז', שסיימה ראשונה בבית ב', לפרומטיי האוקראינית של ננו גינזבורג שהביסה אמש ללא בעיה את אריס סלוניקי. אם הצרפתים ינצחו, הם יחזיקו ביתרון הביתיות נגד הפועל או בשיקטש, אם האוקראינים ינצחו, להפועל יהיה עליהם יתרון ביתיות, אם יגברו על הטורקים.

ג'ייקובן בראון הפועל תל אביב
יצליח להשלים 0:3 עונתי על בשיקטאש? ג'ייקובן בראון | קובי אליהו

האדומים ייצאו היום לאילת לקראת משחק הליגה נגד הקבוצה הדרומית שייערך מחר (14:30). בצוות המקצועי יקבלו החלטה על חמשת הזרים שיתלבשו להתמודדות לפי הכשירות של השחקנים והרצון לחלוקת עומס לפני המשחק נגד בשיקטש. בהפועל רוצים לשמור על המקום הראשון בטבלה לפני החזרה ליורוקאפ, בידיעה שהם שיחקו יותר משחקים ממכבי תל אביב שבמקרה של שוויון ביניהן מחזיקה ביתרון.

קסבייר מנפורד הפועל תל אביב
מקווה שהעונש הסופי יהיה קל בהרבה מדרישת התובע. מנפורד | קובי אליהו

עם כל הכבוד להתמודדות באילת, האירוע החשוב של הפועל בסוף השבוע ייערך היום מאחורי דלתיים סגורות בדיון המשמעתי של שחקנה האמריקאי של הקבוצה קסבייר מנפורד. כזכור, מנפורד נתפס בבדיקת סמים כחיובי לקנאביס, ותובע האיגוד ביקש הרחקה של ארבעה חודשים, עד לסיום העונה. השחקן מתכוון להציג ראיות שיעזרו לו במהלך הדיון, ובהפועל מקווים ומעריכים כי העונש הסופי יהיה קל בהרבה ממה שהתובע מבקש. בניגוד למנפורד, שחקנה של הפועל אילת, דיישון בוקר, שגם כן זומן לדיון, אינו נמצא בישראל כבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי