הפועל תל אביב רוצה לעבור את המוקש באילת. נס ציונה תעצור את הקריסה בחולון?

play
נכנס לעניינים והריץ את הפועל תל אביב. טימור | דני מרון
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 7.3 05:12

רגע לפני המשחק הגדול נגד בשיקטאש יתארחו האדומים של פרנקו אצל קבוצת התחתית הדרומית בשישי (14:30). הסגולים הלוהטים יארחו את הקבוצה של חסין (13:00) שהפסידה שישה משחקים ברציפות

(גודל טקסט)

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שישי). הפועל אילת מתחתית הטבלה תקווה לרשום הפתעה גדולה כשתארח את מוליכת הטבלה הפועל תל אביב. הפועל חולון המרשימה תרצה לחזור ולנצח בליגה כשתארח את עירוני נס ציונה שהפסידה שישה משחקים רצופים בליגה.

הפועל אילת – הפועל תל אביב (14:30)

רצף הניצחונות של יוריצה גולמאץ כמאמן הפועל אילת נעצר נגד מכבי תל אביב בתחילת השבוע, ולמשחק נגד הפועל תל אביב מגיעה אילת כשהיא רוצה לרשום הפתעה וליצור פער מהמקום האחרון שעשוי להוביל בתום העונה לליגה השנייה. אילת צירפה בסוף השבוע שעבר את ג'רמי סנגלין במקומו של דיישון בוקר שהושעה ועזב אחרי שנמצא חיובי בבדיקת סמים, והגארד החדש כבר הספיק להראות ניצוצות נגד מכבי תל אביב.

חמישה ימים לפני המשחק החשוב נגד בשיקטאש ברבע גמר היורוקאפ יוצאת הפועל תל אביב לאילת כדי להגדיל את הפער זמנית בראשות הטבלה ולהגיע במומנטום הטוב ביותר למשחק הגדול שלה. האדומים נראו טוב בשני משחקי הליגה אחרי פגרת הנבחרת, למרות שהם עדיין רחוקים מלהיות בסגל מלא, כשבכל אחד מהמשחקים מצטיין אחד הישראלים המובילים שלה, תומר גינת ובר טימור. מלבד הניצחון, שהוא המטרה העיקרית של האדומים במשחק, רוצים בקבוצה לצאת ללא פציעות לפני אירופה, כשגם דאסטי האנאס שערך בכורה נגד בני הרצליה צפוי להמישך ולקבל דקות משחק.

ניב משגב שחקן הפועל חולון
ניב משגב שחקן הפועל חולון | אתר רשמי, ליגת האלופות של פיב"א

הפועל חולון – עירוני נס ציונה (13:00)

החבורה של עמית שרף חזרה מאתונה עם ניצחון חוץ ענק שהשאיר אותה עם סיכוי לעלות לרבע גמר ליגת האלופות, וכעת היא רוצה לחזור למסלול הניצחונות גם בליגה ולהישאר צמודה לצמרת. חולון מתמודדת עם מכה לא פשוטה של פציעות, כששון דאוסון עדיין לא קרוב לחזרה, ואילו סי ג'יי האריס וג'סטין סמית' צפויים לשוב בתקופה הקרובה. במועדון מאמינים שביחד עם התמיכה של הקהל הביתי הם יוכלו לייצר משחק טוב נגד נס ציונה. מי שימשיך להיכנס לעניינים הוא טאג' מקול שבשני משחקיו עד עכשיו הראה הרבה פוטנציאל.

חודש וחצי עבר מאז ניצחה עירוני נס ציונה בפעם האחרונה, ומאז החבורה של אלעד חסין רשמה שישה הפסדים רצופים וירדה מהמקום השני בטבלה עד למקום התשיעי שמחוץ לפלייאוף. בנס ציונה ניצלו את פגרת הנבחרת כדי לנסות ולהתארגן מחדש, ואחרי שדאסטי האנאס, שהיה רשום בקבוצה אך לא היה חלק ממנה בחודשים האחרונים, עבר להפועל תל אביב, צירפו הכתומים את הקלע קייל פייט ועושה מאמץ להחתים זר שיחליף את אחד השחקנים שפחות השתלבו. בינתיים מקווים בנס ציונה לעצור את כדור השלג לפני שיסתבכו במאבקי הירידה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי