"בונים על הכבוד היווני של א.א.ק אתונה": הפועל חולון לא מרימה ידיים

הסגולים ניצחו בפטראס 92:93 ונשארו בתמונת העלייה לרבע גמר ליגת האלופות, אבל עלולים לשלם בהדחה על 16 נקודות היתרון שאיבדו במחצית השנייה. מה התרחישים שיובילו את עמית שרף ושחקניו לשלב הבא?

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

11 שניות לתוך המחצית השנייה, ירה קווין הרווי שלשה וכמעט הגשים להפועל חולון את כל חלומותיה. היא ידעה שלפני הכל עליה לנצח בפטראס את פרומיתאס, אבל הבינה שגם להפרש תהיה משמעות, משום שיש אפשרות סבירה שזהות העולות לרבע גמר ליגת האלופות תוכרע בטבלה פנימית משולשת עם היוונים ועם מורסיה.

כשהפורוורד האמריקאי קבע 34:50, נדמה היה שכל המטרות עומדות בהישג יד. אלא שמאותו רגע ועד לסיום ספגו הסגולים 58 נקודות, ויחזרו הביתה בטעם חמוץ-מתוק: מצד אחד ניצחון חוץ מרשים ולא מובן מאליו, שמותיר אותה בחיים לקראת מחזור הנעילה, ומצד שני הוא הושג בהפרש הכי מינימלי שיש, 92:93. וזה הופך את המשימה לקשה ומסובכת.

כך או כך, הכל יוכרע ביום רביעי (19:30): חולון "תארח" בסומבטהיי את מורסיה, בעוד פרומיתאס תצא לדרבי יווני באתונה מול א.א.ק המודחת.

מאמן הפועל חולון עמית שרף עם השחקנים
התקווה לקיים את המחזור האחרון בישראל נגוזה. עמית שרף וגוני יזרעאלי עם השחקנים | אתר רשמי, ליגת האלופות

התרחישים למחזור הנעילה

* חולון ופרומיתאס מנצחות: רק ניצחון ב-26 הפרש יעלה את הסגולים לפלייאוף

* חולון מנצחת, פרומיתאס מפסידה: הסגולים עולים. עד 17 הפרש = מקום שני; מ-18 = מקום ראשון

* חולון מפסידה: הסגולים מודחים

הרווי, שהצטיין עם 23 נקודות, העדיף להסתכל על מחצית הכוס המלאה: "זה היה משחק מצוין שלנו. כולם שיחקו טוב, חלקנו את הכדור. נכון שהיו לנו כמה נפילות בהגנה, אבל זה הספיק לנו כדי לנצח. אני גאה בקבוצה".

המאמן עמית שרף סיכם: "זה דבר גדול לנצח כאן, אבל בדרך שבה המשחק התפתח – אנחנו מסיימים אותו באכזבה. אנחנו טסים להונגריה כדי לנצח את מורסיה, ובונים על הכבוד היווני של א.א.ק שיעשה לנו טובה.

"ידענו שנשחק נגד קבוצות הגנתיות ופיזיות, וזה לא מובן מאליו לקלוע כאן יותר מ-90 נקודות. קיוויתי שנזכה לארח את מורסיה בחולון במחזור האחרון, אבל יש לנו עדיין 134 חטופים בעזה והמלחמה נמשכת. אנחנו מנסים לספק לאוהדים בישראל קצת בריחה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי