חולון ניצחה את קרית אתא, רמת גן התבססה במקום השלישי

בני הרצליה הפסידה 87:82 בזיסמן למרות בכורה מוצלחת של מקגורל, וירדה למקום החמישי אחרי שהסגולים גברו 82:88 על קרית אתא

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

שני משחקים נערכו הערב (ראשון) בליגת העל בכדורסל. אחרי שנשארה בחיים לקראת מחזור הנעילה בליגת האלופות, הפועל חולון גברה על עירוני קרית אתא במשחק משמעותי על הכניסה לשישייה הראשונה בתום הסיבוב השני. מוקדם יותר, בקרב ישיר על המקום השלישי בטבלה, מכבי רמת גן ניצחה את בני הרצליה.

שחקן הפועל חולון שחר עמיר
שחקן הפועל חולון שחר עמיר | אודי ציטיאט

הפועל חולון – עירוני קרית אתא 82:88

אחרי שגברה על פרומיתאס בליגת האלופות באמצע השבוע שעבר, הפועל חולון חזרה למסלול הניצחונות גם בליגה ועלתה למקום הרביעי על חשבון בני הרצליה, למרות שטאג'יר מקול לא התלבש למשחק בגלל מחלה והשאיר את עמית שרף עם שלושה זרים בלבד. אחד מהם, קווין הרווי, קיבל לפני המשחק את פרס השחקן המצטיין לחודש פברואר בליגת העל, אבל אחר כך דווקא סיפק את ההופעה הכי חלשה שלו בחולון כשנעצר על 4 נקודות בלבד. מי שחיפה עליו היה ג'סטין סמית' שכיכב עם 22, כששחר עמיר (19) ונתנאל ארצי (16) הוסיפו תרומה מצוינת מכיוון הקאדר הישראלי של הצהובים-סגולים.

קרית אתא, שניצחה במפגש הקודם בין הקבוצות, הצליחה לבצע מהפך ברבע האחרון דווקא אחרי שספגה ריצת 16:0 ופיגרה ב-15 הפרש, אבל נחלה בסופו של דבר את הפסדה השלישי בארבעה משחקים. אמין סטיבנס סיפק דאבל-דאבל אדיר שלא הספיק לקבוצה של שרון אברהמי, כשסיים עם 25 נקודות ו-14 ריבאונדים, ובן שרף היה מצוין גם הוא עם 18 ו-7 בהתאמה.

שמוליק ברנר, מאמן מכבי עירוני רמת גן
קבוצתו התבססה בצמרת. שמוליק ברנר | ברני ארדוב

מכבי רמת גן – בני הרצליה 82:87

אחרי שחזרה למסלול הניצחונות נגד הפועל באר שבע, החבורה של שמוליק ברנר התייצבה עוד יותר בצמרת ופתחה פער של משחק וחצי מהיריבה שלה הערב במקום השלישי. רמת גן עלתה ל-0:8 מהיר ובהמשך שמטה את היתרון, אבל למרות שקלעה רק 5 מ-24 (21%) זריקות לשלוש נקודות, היא הצליחה להפוך בחזרה במחצית השנייה והובילה כל הדרך לניצחון שלישי רצוף העונה על הקבוצה מהשרון, כולל גביע ווינר. מייק מקגורל רשם בכורה מוצלחת בבני הרצליה, שם חתם בעקבות הפציעה הקשה של מרכוס קאר, עם 19 נקודות. עם זאת, המארחת נהנתה משישה קלעים בספרות כפולות ובראשם עמד אייזיאה מיילס עם 15 נקודות לצד תשעה ריבאונדים. אדם אריאל, ג'יי פי טוקוטו ואיתי מושקוביץ קלעו 13 כל אחד לרמת גן. טיילר סטון הוסיף 17 להרצליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי