נתנאל ארצי: "אנחנו יכולים להיאבק על האליפות, מאמין בצוות שלנו"

play
דקות טובות שלא הספיקו. ארצי | אודי ציטיאט
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.3 04:50

לאחר ההדחה הכואבת מאירופה, שחקן הפועל חולון דיבר על המטרות הבאות ("רוצים לקחת את מה שעברנו קדימה") והפציעה: "אני בסדר, זה לא נורא כמו שחשבנו"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

נתנאל ארצי התארח הערב (חמישי) בתכנית הספורט של רדיו 103FM, וסיפר בין היתר על הפציעה שספג מול מורסיה. "אתמול סובבתי את הקרסול, פעמיים אותו קרסול", סיפר. "אחרי הפעם הראשונה אמרתי שאני ממשיך עם זה למרות הכל, כי זה משחק שמבחינתי היה חשוב, והרגשתי שהיה את הסיכוי עדיין. המשכתי. היה לי קצת קשה, ועד שנכנסתי לעניינים נקעתי שוב את אותה קרסול בצורה יותר כואבת. אבל למזלי אני בסדר וזה לא נורא כמו שחשבנו ולא התנפח".

על ההדחה הכואבת מאירופה סיפר: "עכשיו אנחנו קודם כל לוקחים את כל מה שעברנו בגאווה, ולוקחים את זה קדימה להמשיך לצבור את הביטחון שצברנו. הצבנו את היעדים הבאים להצליח בגביע ולהיאבק על האליפות, אני חושב שאנחנו באמת מסוגלים. אני יכול להגיד בוודאות שאנחנו כן יכולים לעשות את זה. אני מאוד רוצה להגיע לשם. פעם אחרונה שהייתי קרוב לאליפות זה בגלבוע גליל, ואני יודע שיש לנו קבוצה שכן יכולה להגיע לגמר, זה לא יהיה קל אבל אני מאוד מאמין בצוות שלנו".

נתנאל ארצי הפועל חולון
דקות טובות שלא הספיקו. ארצי | אודי ציטיאט

על משחק הגביע מול הפועל חיפה סיפר: "אנחנו צריכים להיות מאוד מפוקסים במשחקים האלה. גם שון דאוסון חוזר, שזה מפתח מאוד גדול עבורנו, הוא החלים לגמרי והוא היה חסר לנו. ברגע שיחזור נהיה קו ישראלי מאוד חזק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי