מכבי תל אביב תפצה את מנוייה ביותר מ-50 אחוזים משווי המנוי

play
אווירה נהדרת בהיכל | ברני ארדוב
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 22.3 04:48

הצהובים יפצו את המנויים במנגנון שכולל החזר כספי, החזר בקרדיט לרכישת מנויים למשך שנתיים, כרטיסים למשחקי ההכרעה של העונה הנוכחית וכרטיסים למשחקי בית ביורוליג מחוץ לישראל. וגם: סכום העתק שיצטרכו להשקיע הבעלים כדי לכסות על ההפסדים

(גודל טקסט)

חמישה חודשים וחצי מפרוץ המלחמה בישראל, פרסמה היום (שישי) מכבי תל אביב את מתווה הפיצויים למנויי הקבוצה לעונת 2023/24. על פי חישוב הקבוצה, שווי הפיצוי מגיע ללמעלה מ-50 אחוזים משווי המנוי.

"המתווה מפורסם בהמשך ובהתאם לדרישות משרד התרבות והספורט. הוא הורכב משום שבעקבות המלחמה, מלבד המשחק מול פרטיזן בלגרד שהתקיים בהיכל מנורה ב-5 באוקטובר 2023, המשחקים הביתיים במסגרת היורוליג עד כה, הועתקו לבלגרד (סרביה) ולא התקיימו בישראל. כידוע, המשחקים הביתיים במסגרת הליגה הישראלית מתקיימים כסדרם ולא הועתקו או בוטלו", נכתב בהודעת המועדון, "אי-קיום משחקי היורוליג בישראל השפיע על מועדון הכדורסל מכבי תל אביב יותר מכל מועדון ספורט אחר בישראל. בין אם מבחינה ספורטיבית, תפעולית וכלכלית וזאת כמובן לאור כמות המשחקים הגדולה ביותר שמועדון כלשהו בישראל, היה צריך להעביר מחוץ לגבולות המדינה".

אוהדי מכבי תל אביב
מתווה הפיצויים פורסם. אוהדי מכבי תל אביב | ברני ארדוב

כל בעל מנוי ששילם את מלוא ערך המנוי יקבל בחזרה החזר כספי בסך 15 אחוזים מהמחיר ששולם תוך 21 ימי עסקים ממועד אישור המתווה. כמו כן יקבל הטבת שווי ערך כספי למימוש במועדון בסך מצטבר של 25 אחוזים מהמחיר ששולם, בחלוקה לשתי עונות, 12.5 אחוזים לכל עונה, לרכישת מנויים, כרטיסים בודדים, חנות המועדון וטיסות עם הקבוצה. המנויים יזכו גם בכרטיסי כניסה לכל אחד ממשחקי חצי גמר וגמר אליפות המדינה לעונה הקרובה, סך הכל 4 כרטיסים, וכרטיסי כניסה למשחקי בית ביורוליג שמשחוקים מחוץ לישראל.

כמו כן הודיעה מכבי כי "רוכשי הכרטיסים הבודדים למשחקי היורוליג בישראל בעונת 2023/24 שלא התקיימו יקבלו החזר מלא של עלות הכרטיסים ששולמה בפועל", וכי, "אם מכבי תקבל אישור מהרשויות המקומיות במשחקי הבית בחו"ל, היא תעניק כרטיסי כניסה למשחקים אלה למנוייה".

ההפסדים של מכבי תל אביב מכרטיסים ומנויים מוערכים ב-33 מיליון שקלים. המדינה תפצה את הצהובים ב-12 מיליון שקלים, משמע שהבעלים יצטרכו לכסות על הפסד של 21 מיליון שקלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי