אחרי התקיפה: הפועל תל אביב תסגור מיוזמתה את יציע האולטראס

האדומים הודיעו על צעדים למיגור האלימות באולם הביתי: נשקלת תביעה נגד המעורבים בלינץ', יציע 1 ייסגר עד למציאת פתרון אבטחתי

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב ממשיכים לנסות ולתקן את נזקי התקיפה המזעזעת שביצעו אוהדיה אמש (שבת) נגד אוהד הפועל חיפה. האדומים הודיעו היום על צעדים שננקטו על מנת למנוע הישנות אירועים שכאלה בעתיד, כשהפעולה העיקרית תהיה סגירה יזומה של יציע האולטראס בהיכל קבוצת שלמה עד הודעה חדשה.

יש לציין כי סגנית האלופה תארח רק משחק ביתי אחד עד ה-28/4, כך שלא ברור לכמה משחקים היציע ייסגר בפועל.

"הנהלת הפועל תל אביב משקיעה משאבי עתק בבניית המועדון לשנים קדימה, ההשקעה הזו מייצרת מחויבות כפולה, גם מקצועית וגם ערכית. מה שקרה אמש אינו עומד בערכים שלנו, האחריות לשנות היא עלינו ואנחנו מתכוונים לקחת את האחריות ולהשתמש בסמכות על מנת לוודא את העתיד של הפועל תל אביב ושל קהילת האוהדים הנפלאה שלה, לחווית ספורט מרגשת ובטוחה כאחד", לשון הודעת המועדון.

"בהמשך לאירועים החמורים אשר אירעו אמש במשחקנו הביתי מול הפועל חיפה, התכנס דירקטוריון הפועל תל אביב וקיבל את ההחלטות הבאות:

1. הפועל תל אביב תפעל בכל דרך לזיהוי המעורבים. 2. תימנע כניסתם של כל האוהדים אשר יזוהו ככאלה שלקחו חלק בפוגרום של אתמול, באמצעות שלילת מנויים ובכל אמצעי אחר. 3. המועדון שוקל הגשת תביעה אישית נגד כל מעורב, שתשקף את נזקי העתק למועדון, למוניטין ואת הנזקים הישירים והעקיפים שנגרמו וייגרמו לו. 4. יציע 1 בהיכל קבוצת שלמה ייסגר עד למציאת פתרון אבטחתי הולם. 5. חברת האבטחה תוחלף ותוכן בתוך 10 ימים תכנית אבטחה חדשה על מנת להבטיח את שלום הקהל הביתי והקהל האורח ולוודא כי משחקי הפועל תל אביב ייערכו בסביבה בטוחה לכל אוהד באשר הוא.

אוהדים של הפועל תל אביב תוקפים אוהד של הפועל חיפה
אוהדים של הפועל תל אביב תוקפים אוהד של הפועל חיפה | צילום מסך, מתוך שידורי הטלוויזיה

עוד בנושא

סובל משברים באף ומזעזוע מוח קל: אוהד הפועל חיפה שוחרר מביה"ח הדגל השחור הונף: מי שלא יטפל עכשיו, לא יוכל להתנער אחר כך "לה פמיליה של הפועל, מול עיניו של רמי כהן!": בן גביר מבטיח לטפל

האדומים הוסיפו בהודעה: "אנחנו בעיצומו של תהליך שינוי, אנחנו הפועל גם בהצלחות וגם במשברים, אנחנו נעשה את כל מה שנדרש ונצא חזקים יותר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי