"לא מבין את החלטת המשטרה, זה לעשות לעצמה חיים קלים"

רמזי גבאי, יו"ר חברת היכלי הספורט, על ההחלטה "המקוממת" לסגור את היכל שלמה במשחקי ובאימוני הפועל תל אביב: "איפה המחשבה?". בעלי הקבוצה עופר ינאי עקץ את בן גביר ויערער על ההחלטה

(גודל טקסט)

בחברת היכלי הספורט המנהלת את מתקני הספורט בתל אביב וביניהם 'היכל שלמה', מתקוממים בשעות האחרונות על ההחלטה לסגור את המתקן לאימוני הפועל תל אביב ומשחקיה למשך חודש ושוקלים אם לערער על ההחלטה.

בשיחה עם וואלה! ספורט אמר יו"ר חברת היכלי הספורט, רמזי גבאי: "אני לא מבין את החלטת המשטרה, זה לעשות לעצמה חיים קלים. צריך למצוא את המתפרעים, את כולם, ולהעניש אותם, ולא לסגור מתקן חשוב כמו ההיכל הזה.

"מחר הם יתפרעו בהיכל בחולון, אז יסגרו גם את ההיכל בחולון?", המשיך גבאי, "איפה המחשבה מאחורי ההחלטה הזו? ומה קשור עניין האימונים? למה צריך למנוע את קיום האימונים של הפועל תל אביב בהיכל?".

גבאי הדגיש כי הסגירה היא רק למשחקי ואימוני הפועל תל אביב וכי כל האירועים הנוספים שאמורים להתקיים בהיכל בחודש הקרוב, ובתוכם גמר גביע המדינה בכדוריד בסוף השבוע, יתקיימו כסדרם.

הפועל תל אביב, כמובן, התרעמה על ההחלטה ומסרה: "כפי שהחליט הדירקטוריון וכפי שהודענו, הפועל תל אביב לקחה אחריות ותנקוט בכל האמצעים כדי להתמודד עם אירוע האלימות החמור שהתרחש באולם "היכל שלמה" לאחר המשחק נגד הפועל חיפה, ובכלל זאת שורה של צעדים חריפים כנגד כל המעורבים באירוע. עם זאת, אנו סבורים כי החלטת המשטרה לסגור את האולם למשחקי ואימוני הקבוצה אינה סבירה ונגועה במניעים פוליטיים. לכל בר דעת ברור שאין שום סכנה בקיום אימונים של הפועל תל אביב ובכללם אימוני מחלקת הנוער. מדובר בהחלטה שבינה לבין מאבק באלימות אין כלום, ובעיקר תפגע בשחקנים, במאמנים ובהכנות המקצועיות של הקבוצה למשחקים. אנו מצפים משר הספורט להתערב בנושא באופן מיידי, וביקשנו פגישה דחופה עם היועצת המשפטית של המשטרה בטרם הגשת ערר".

בהמשך ישיר לדברי גבאי בריאיון לוואלה! ספורט והודעת המועדון, הבעלים עופר ינאי הגיב להודעתו ברשת "X" של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר כשכתב: "הצו מונע אימונים של קבוצה תחרותית בשלבים המכריעים של העונה, אני כבר מעדכן את תומר גינת ובריאן אנגולה על המסר החשוב שלך. אה כן וגם את עשרות נערי נוער הפועל שמתאמנים שם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי