קטש: "19 ניצחונות יורוליג העונה זה הישג, בטח בהתחשב במצבנו"

play
הפלייאין הובטח, הטופ 6 בדרך? קטש | אימג'בנק GettyImages, Nikola Krstic/MB Media
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 27.3 06:32

מאמן מכבי תל אביב אחרי הניצחון על ולנסיה: "לא נהיה פייבוריטים בברצלונה, אבל יש לנו עוד על מה לשחק". ניבו: "ברגע שהתחלנו לשחק את המשחק שלנו, ברחנו להם". וגם: תמונת מצב במאבק על המקום ה-6

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סופרת כבר 15 ניצחונות רצופים, מהם שישה ביורוליג, בזכות ה-80:95 הערב (רביעי) על ולנסיה במשחק "ביתי" בבלגרד שהוקדם ופתח את המחזור ה-32 ביורוליג. בזכות הניצחון, החבורה של עודד קטש עשתה עוד צעד חשוב שמשאיר אותה בתמונת המאבק על המקום השישי, שבוע אחרי שהבטיחה לכל הפחות את מקומה בפלייאין – כך שהניצחון הערב גם יכול להיות קריטי במאבקי המיקום בפלייאין.

רומן סורקין שב לסגל, אבל לא זכה לעלות לפרקט לבכורה מחודשת ביורוליג אחרי חודש וחצי שנעדר בגלל פציעה. גם בלעדיו הסתדרה מכבי תל אביב מול ולנסיה שסופרת שישה הפסדים בשבעת משחקיה האחרונים והולכת ומאבדת גובה ואולי גם את האפשרות להגיע לפלייאין.

עודד קטש אמר אחרי הניצחון: "ניצחון קבוצתי נהדר. חוץ מהרבע הראשון בו הם היו טובים יותר, המשכנו לשלושה רבעים שהצלחנו להאט אותם ואני שמח מאוד על כך. 19 ניצחונות העונה זה הישג גדול, בטח בהתחשב במצב שלנו. יש לנו עוד על מה לשחק וזה יהיה מאתגר מאוד, משחקים מול ברצלונה ומילאנו. לא נהיה פייבוריטים מול ברצלונה בחוץ, אבל יש לנו עוד משחקים גם בליגה ובגביע בישראל. ברצלונה משחקת בקצב גבוה".

ג'וש ניבו מכבי תל אביב
ג'וש ניבו מכבי תל אביב | אתר רשמי, Djordje Kostic

ג'וש ניבו, שקלע 15 נקודות וקטף 9 כדורים חוזרים בניצחון, הוסיף: "בהתחלה היה משחק הפכפך והם הובילו, אבל אני חושב שברגע שהתאקלמנו, נרגענו והתחלנו לשחק את המשחק שלנו, הצלחנו לברוח להם".

ווייד בולדווין הוסיף: "התחלנו טוב מאוד וסיימנו טוב מאוד. הגבנו טוב לכל מהלך וזה היה עוד משחק מעולה שלנו. עלייה לפלייאוף? אנחנו צריכים לנצח את שני המשחקים שנותרו כדי להישאר בתמונה ושהקבוצות שמעלינו יפסידו. נעשה מה שצריך וכמובן שנרצה לסיים את העונה הסדירה עם הניצחונות האלה".

קהל מכבי תל אביב בבלגרד
גם מעט קהל ישראלי נמצא בבלגרד | אתר רשמי, Djordje Kostic

תמונת המצב במאבק על המקום השישי

כאמור, למכבי תל אביב נותרו עוד שני משחקים עד תום העונה הסדירה ביורוליג וכעת היא עם 19 ניצחונות, בדיוק כמו אולימפיאקוס ופנרבחצ'ה, אך לצהובים משחק עודף הרי שהם פתחו את מחזור היורוליג הערב ואלופת ישראל גם בנחיתות מול שתיהן בעקבות המפגשים הישירים בין הקבוצות.

מכאן שקטש ושחקניו יחזיקו אצבעות לפרטיזן בלגרד שתארח מחר את אולימפיאקוס וביום שישי לאלבה ברלין שתתארח בטורקיה. במחזור הבא מכבי תל אביב תתארח אצל ברצלונה ובמחזור הסיום תארח את מילאנו, אולימפיאקוס בשני המחזורים האחרונים תתארח אצל הכוכב האדום ותארח את פנרבחצ'ה, שבמחזור הבא תארח את אנאדולו לדרבי טורקי וכאמור תצא לפיראוס במחזור הסיום – מפגש ישיר בין שתי יריבות שבהחלט יכול לשרת את הצהובים.

במאבק על המקום השביעי בפלייאין, מכבי תל אביב כעת מקדימה את וירטוס בולוניה בשני ניצחונות והיא גם ביתרון על האיטלקים במאזן הפנימי. את באסקוניה השמינית היא מקדימה כבר בשלושה ניצחונות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי