"אנחנו עדיין מחזיקי הגביע": הפועל ירושלים מפנטזת על נקמה בהפועל תל אביב

play
קאדין קרינגטון, שחקן הפועל ירושלים | דני מרון
וירץ הימם, אולמו הבריק ודמשקאן עם ביצוע מושלם: צפו בשערי השבוע 03:48

אחרי שחזרה מפיגור מוקדם והביסה את גליל עליון, הקבוצה מהבירה מחכה ליריבתה הוותיקה ברבע גמר גביע המדינה, פחות משבועיים לאחר שהושפלה על ידה בבית. המאמן שי אולארצ'יק: "אנחנו מנסים להפוך את המשחק לפשוט יותר, ולחזור לדברים שעשינו בעונה שעברה"

(גודל טקסט)

כבר בדקה השביעית, אתמול (רביעי) בארנה, השלימה הפועל גליל עליון ריצת 0:16 וברחה ליתרון שיא של 8:22 על הפועל ירושלים. הקהל המקומי, שבע אכזבות מהחודשיים האחרונים, חשש שגם החלומות על גביע המדינה עומדים להיגנז מוקדם מהצפוי – אבל לפחות הפעם, קבוצתו התעוררה בזמן.

16 דקות נדרשו כדי להשלים את המהפך ל-44:46, ובאותו רגע נמחק היתרון האחרון של הגליל. בסך הכל הפכו הירושלמים את המשחק ב-34 הפרש, מפיגור השיא לתוצאת הסיום – 69:89. בזמן שברק פלג ושחקניו סופרים הפסד שביעי ברציפות ולא טעמו ניצחון כבר כמעט חודשיים, המקומיים ישובו לאולמם הביתי ביום ראשון (18:00) ויארחו את הפועל תל אביב ברבע גמר לוהט.

ליוואי רנדולף, שחקן הפועל ירושלים
סוף סוף קצת נחת. ירושלים חוגגת | דני מרון
יובל זוסמן, שחקן הפועל ירושלים
יצליחו לנקום? זוסמן | דני מרון

"האגרסיביות שלנו קובעת את הטון בקבוצה, לטוב ולרע, והיא נפגעה כשפתחנו מהוססים וחשבנו יותר מדי", הודה המאמן המנצח, שי אולארצ'יק. "במחצית השנייה הצלחנו לייצר יותר עצירות, לפתח משחק מעבר ולהוציא לפועל טוב יותר בהתקפה. אנחנו צריכים לשמור על מגמת השיפור.

"אני לא אוהב את אור הזרקורים עליי, אבל מבין שזה חלק מהתפקיד. תיאו [ינאקופולוס], יונתן [אלון] ואני מנסים להפוך את המשחק לכמה שיותר פשוט עבור השחקנים. חזרנו לדברים שעשינו בתחילת העונה הזו ובעונה שעברה".

עוז בלייזר, שחקן הפועל ירושלים
עוז בלייזר, שחקן הפועל ירושלים | דני מרון
קאדין קרינגטון, שחקן הפועל ירושלים
עדיין יש על מה להילחם. ירושלים | דני מרון

בירושלים זוכרים היטב את ביקורה האחרון של הפועל תל אביב בארנה, לפני פחות משבועיים, שהסתיים בניצחון חוץ מהדהד 64:91 שסימן את שיא המשבר שהוביל לפיטורי איליאס קאנדזוריס. "כל משחק נגד הפועל, בטח אצלנו בבית ובטח בגביע, אמור להתנהל בצורה אחרת. אנחנו צריכים להתכונן כמו שצריך ליריבה מצוינת, ולהרים את הרמה שלנו בצעד נוסף. אנחנו עדיין מחזיקי הגביע, וכולם רוצים לקחת אותו מאיתנו".

השתתף בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי