הפועל ירושלים תשלם 80 אלף שקלים על השיטור מול הפועל תל אביב

play
| לירון מולדובן
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 28.3 05:17

לאחר ההתפרעות האלימה בהיכל שלמה, משטרת ישראל דורשת לתגבר את הכוחות ב-25% במשחק גביע המדינה. המארחים מהבירה הם אלה שייאלצו לשאת בהוצאות

(גודל טקסט)

ביום ראשון, שמונה ימים לאחר ההתפרעות האלימה של אוהדי הפועל תל אביב והפגיעה באוהד הפועל חיפה, תחזור הקבוצה בפעם הראשונה למגרש. זה יקרה ברבע גמר גביע המדינה, ומי שתצטרך לשאת בהוצאות לאור המצב המתוח שנוצר היא בכלל הפועל ירושלים.

משטרת ישראל דרשה להגביר בכ-25 אחוזים את כוחות השיטור בפיס ארנה, שבה ייערך המשחק. לפני פחות משבועיים, כשהפועל תל אביב עלתה לבירה, הוצבו 61 שוטרים ברחבי האולם וסביבו בעלות של 65 אלף שקלים; כעת יגיעו 76 שוטרים, והמחיר יאמיר ל-80 אלף שקלים על חשבון הקבוצה המארחת. סדרי כוחות כאלה שמורים בדרך כלל רק למשחקי דרבי.

אוהדי הפועל ירושלים
| לירון מולדובן

רבים מאוהדי שתי הקבוצות זעמו על קביעת המשחק לשעה 18:00 ביום עבודה, ונעשה ניסיון לדחות אותו ליום חמישי ב-19:00, כדי שיתקיים בשעה נוחה יותר. לבסוף הוא לא צלח, ורבע הגמר יישאר במועדו המקורי. האורחים יקבלו הקצאה של 15 אחוזים מהכרטיסים באולם.

שחקני הפועל ירושלים במחלקת הילדים במרכז הרפואי שערי צדק
הביקור המסורתי של הפועל ירושלים במרכז הרפואי "שערי צדק" | אתר רשמי, הפועל ירושלים כדורסל

בנושא אחר, שחקני הקבוצה קיימו היום את הביקור המסורתי במחלקות הילדות של המרכז הרפואי "שערי צדק". במהלך הביקור פגשו חייל גולני שנפצע בעזה, מאושפז במרכז הרפואי והביאו לו גם מתנה. "זאת זכות גדולה עבורנו לקיים את הביקור הזה", אמר עוז בלייזר. "היכולת להעלות חיוך על פני הילדים, לגרום להם הרגשה טובה ולתת להם כוח להתמודד עם הקשיים – מהווה עבורנו מקור השראה. אני רוצה לאחל לכולם בריאות איתנה ושנתראה בפעם הבאה בארנה בריאים וחזקים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי