המחליף של פרנקו? המועמד היווני לאימון הפועל תל אביב

play
דני פרנקו | דני מרון
סיום עגום לעונה האירופית: צפו בהפועל ת"א קורסת ב-94:89 בידי בשיקטאש 04:04

סטפנוס דדאס, מאמנה של הפועל חולון לשעבר, עשוי להגיע לקבוצה שפיטרה את דני פרנקו, ונוסף למועמדים ג'אן, גינזבורג ומרקוביץ'. במועדון סומכים על ברק לדרר גם "אם יצטרך לאמן עד לסיום העונה"

קבוצות: הפועל אילת
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב חזרה היום (שלישי) להתאמן לראשונה מאז פוטר מאמן הקבוצה דני פרנקו אתמול. האדומים ערכו את האימון באולם בהדר יוסף, לאור העובדה שמפקד מחוז תל אביב הוציא צו לפיו אסור להם להתאמן ולשחק בהיכל שלמה, כשבינתיים האולם ממשיך לתפקד כרגיל ומחר מכבי תל אביב תתאמן בו לפני היציאה לברצלונה.

מי שמעביר את אימון הפועל ועשוי לעמוד על הקווים גם במשחק הליגה הבא ביום שני הקרוב נגד הפועל גליל עליון הוא עוזר המאמן בשנים האחרונות ברק לדרר. לדרר, שמוביל במקביל את פרויקט קבוצת המילואים של המועדון שמשחקת בליגה הארצית, נחשב לאיש מקצוע מוערך בקרב אנשי הקבוצה ובהפועל סומכים עליו כי ימלא את התפקיד כל עוד שיידרש. "ברק הוא בשר מבשרנו", אמרו במועדון, "סומכים עליו בעיניים עצומות גם אם יצטרך לאמן עכשיו עד לסיום העונה".

סטפנוס דדאס
סטפנוס דדאס | אתר רשמי, פנרבחצ'ה

במקביל במועדון ממשיכים לחפש אחר מאמן, כשבינתיים יו"ר המועדון רמי כהן יצא לרגל עבודתו לכמה ימים לאירופה. הערכה היא כי ייקח לקבוצה זמן עד שיינעלו על מאמן שיחליף את דני פרנקו שאימן במשך יותר משלוש שנים רצופות את סגנית האלופה. מי שהצטרף היום לרשימת המועמדים לתפקיד הוא אקס הפועל חולון סטפנוס דדאס, שעזב במהלך העונה הנוכחית את פנרבחצ'ה יחד עם המאמן דימיטריס איטודיס. דדאס נכנס לרשימה יחד עם ארדם ג'אן, ננו גינזבורג וננאד מרקוביץ'.

בקבוצה מקווים כי מלבד השינוי על הקווים, יראו שינוי אצל שחקני הקבוצה שהראו יכולת לא טובה בחודש האחרון, מלבד הניצחון בירושלים בליגה, ונראה כי נמצאים בתקופה הכי פחות טובה שלהם העונה. "לשחקנים יש אחריות גדולה להביא את הקבוצה לעמוד ביעדים", אמרו במועדון היום, "הם יודעים את זה שדני שילם את המחיר ופוטר, אבל האחריות היא גם שלהם".

בנוסף לחיפוש אחר מאמן, בהפועל ישקלו לבצע שינוי בסגל כשהם רואים את הבעיה שנוצרה בעמדות הגארד לאחר פציעתו של ג'ייקובן בראון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי