אחרי ההתפרצות מול הפועל תל אביב: כוכב הפועל ירושלים יצא בזול

play
יהיו קריטריונים ברורים. קרינגטון | דני מרון
תגרה הפועל ירושלים בחדר ההלבשה קאדין קרינגטון 00:11

למרות דרישת התובע לעונש הרחקה, קאדין קרינגטון, שניסה להיכנס לחדר ההלבשה של האדומים, נקנס ב-30,000 ש"ח וספג הרחקה על תנאי

(גודל טקסט)

אחרי שניסה להיכנס לחדר ההלבשה של הפועל תל אביב והתפרץ בסיום המשחק שבו קבוצתו הפועל ירושלים ניצחה בגביע, נקבע עונשו של קאדין קרינגטון, שנקנס בסך של 30 אלף ש"ח. כזכור, תובע איגוד הכדורסל, איתמר ליפנר, החליט להעמיד לדין את שחקן הפועל ירושלים לדין וביקש מבית הדין של האיגוד לגזור עליו עונש הרחקה משני משחקים וקנס כספי. אלא שקרינגטון, שכבר נקנס על ידי הפועל ירושלים עצמה ב-10,000 דולר, ספג בנוסף עונש הרחקה משני משחקים על תנאי בלבד ולא ייעדר משום משחק.

קאדין קרינגטון,הפועל ירושלים
קאדין קרינגטון,הפועל ירושלים | לילך וייס רוזנברג

בדו"ח שלו, כתב המשקיף במשחק: "כרבע שעה מסיום המשחק, בדרכו של המשקיף לחדר השופטים, החלה מהומה בתוך המנהרה כאשר שחקנים משתי הקבוצות התקבצו במנהרה והגיעו לידי דחיפות ביניהם, אנשי האבטחה הפרידו בין השחקנים ובזה האירוע הסתיים".

ליפנר צפה בסרטון שהוציאו הפועל תל אביב ובו נראה קרינגטון נכנס לחדר ההלבשה בזמן התדריך של דני פרנקו, והחליט להעמיד את השחקן לדין בגין הפרת סדר והתנהגות בלתי הולמת.

אתמול אמרו בירושלים: "הפועל ירושלים מבקשת להתנצל בפני הפועל תל אביב על התקרית, ובטוחה כי מערכת היחסים הטובה בין המועדונים, המבוססת על כבוד הדדי, תישמר".

בירושלים הוסיפו אתמול: "קאדין התנצל על התנהגותו, הבין שבשום מצב שחקן לא יכול להיכנס לחדר ההלבשה של היריבה, והביע צער גם לנוכח העובדה שהיה מדובר בעימות עם בריאן אנגולה, שנחשב לחברו הטוב. הוא הסביר כי הגיע לחדר ההלבשה על מנת לשוחח איתו ולא כדי ליזום עימות פיזי, ועדיין, אין הדבר עולה בקנה אחד עם ערכי המועדון, הדוגלים בין היתר בספורטיביות וכיבוד הקבוצה היריבה בכל מצב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי