"שיחה טובה וכנה": ראשי הפועל חולון ומכבי רמת גן נפגשו והשלימו

play
יאללה, סולחה. איתן לנציאנו עם חן שניידרמן במשרדי הפועל חולון | אתר רשמי, הפועל חולון
"אם יש קבוצה שיכולה לאבד פעמיים 10 הפרש, זו מכבי תל אביב של קין" 48:03

שבוע אחרי המשחק הסוער בין הקבוצות, שהוביל לעימותים והתפרצויות, אירח יו"ר חולון איתן לנציאנו את יו"ר רמת גן חן שניידרמן במשרדו. "האירוע לא היה ראוי, ולא צריך היה לקרות בכלל"

קבוצות: הפועל חולון
(גודל טקסט)

ניצחון החוץ הדרמטי של מכבי רמת גן על הפועל חולון, 74:75 לפני שבוע, הוביל להתלהטות יצרים ולעימותים בין אנשי שתי הקבוצות על הפרקט בהיכל הטוטו. המונח "קבוצה בשקל שבעים" הפך כבר למטבע לשון ולעקיצה ברשתות החברתיות, אבל היום (שלישי) החליטו ראשי המועדונים לשים קץ לסכסוך הקצר.

יו"ר רמת גן, חן שניידרמן, התארח לפגישת סולחה אצל יו"ר חולון, איתן לנציאנו, והשניים יישרו את ההדורים. "הייתה בינינו שיחה טובה וכנה, ויש לנו הרבה רצונות משותפים לטובת קידום הכדורסל, שמירה על רוח ספורטיבית ומיגור האלימות", אמר שניידרמן. "אני בטוח שהדברים שחווינו במשחק לא יחזרו בעתיד, כי אין להם מקום בספורט ובחברה הישראלית בכלל. חג שמח והלוואי שהחטופים יחזרו הביתה במהירות".

יו"ר הפועל חולון איתן לנציאנו עם יו"ר מכבי רמת גן חן שניידרמן
יאללה, סולחה. איתן לנציאנו עם חן שניידרמן במשרדי הפועל חולון | אתר רשמי, הפועל חולון

לנציאנו סיפר כי "שוחחנו בטלפון למחרת המשחק וליבנו את הדברים בינינו, אבל היה חשוב לנו להיפגש. התנצלתי על חלקי באירוע שיצא מפרופורציות. זה לא היה ראוי, ולא צריך היה לקרות בכלל. אני שמח על הפגישה וליבון המחלוקות, ומצטרף לחן בקריאה – דווקא בימים קשים שעוברים על מדינתנו – להוריד את רף האלימות בחברה בכלל ובכדורסל בפרט. זאת הזדמנות לאחל למשפחות החטופים שיזכו לחגוג יחד עם היקרים להן את חג החירות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי