סטפנוס דדאס מונה למאמן הפועל תל אביב עד תום העונה

ההפסד למכבי רמת גן הביא את האדומים להחלטה, לדרר יחזור לתפקיד העוזר ובמקביל יימשכו החיפושים אחר מנהל מקצועי וגארד זרים. היו"ר רמי כהן: "לא ויתרנו על המטרות לעונה ודדאס יכול לעזור לנו בכך"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הודיעה הערב (רביעי) על מינויו של סטפנוס דדאס למאמן הקבוצה עד לסיום העונה. היווני ינחת בישראל במהלך הימים הקרובים, כאשר ברק לדרר, שעמד על הקווים בשני משחקי הליגה מאז פיטוריו של דני פרנקו, יחזור לתפקיד עוזר המאמן וימשיך במועדון גם אחרי הגעתו של דדאס.

ההחלטה התקבלה על ידי ראשי הפועל תל אביב אחרי משחק ההפסד 94:81 אתמול נגד מכבי רמת גן, אותו הגדירו במועדון כגרוע ביותר שלהם בשנתיים האחרונות. דדאס היה המאמן היחיד שהסכים לחתום עד סוף העונה הזו בלבד. עד לסיום העונה תנסה סגנית האלופה למצוא מנהל מקצועי זר שיעזור לה בתהליך בחירת המאמן לעונה הבאה.

במקביל, בהפועל תל אביב יגבירו את החיפושים אחרי גארד זר על רקע עזיבתו של וויל קאמינגס והפציעה של ג'ייקובן בראון, שכזכור גמר את העונה. האדומים רוצים להחתים שחקן בעל שיעור קומה שיעזור להם לחזור למסלול לקראת מאבקי האליפות בליגה.

יו"ר הפועל תל אביב רמי כהן: "אנחנו מודים לברק לדרר שהוכיח את יכולותיו כמאמן ראשי והראה שוב שתמיד אפשר לסמוך עליו. ברק יישאר כעוזרו של דדאס ואנחנו שמחים על כך. הפועל תל אביב לא ויתרה על המטרות שלה העונה ותעשה הכל כדי לעמוד בהן. דדאס הוא מאמן מוכח שיכול לעזור לנו בכך".

עידן זלמנסון הפועל תל אביב
עידן זלמנסון הפועל תל אביב | לירון מולדובן

דדאס (41) אימן בהצלחה את הפועל חולון בין 2019 ל-2021, למעט הפסקה קצרה ב"ליגת הקורונה" בקיץ 2020. הוא הצעיד אותה להעפלה היסטורית לפיינל אייט של ליגת האלופות, זכה איתה בליגה הבלקנית ונבחר למאמן העונה בליגת העל.

לפני שנה וחצי נעתרו הסגולים לבקשתו של היווני, ושיחררו אותו לא.א.ק אתונה. הקדנציה שלו בארץ הולדתו לא האריכה ימים, אך הוא לא נותר מחוסר עבודה לאורך זמן: לאחר פרוץ המלחמה באוקראינה חבר לדימיטריס איטודיס כעוזרו בצסק"א מוסקבה, ובמשך עונה וחצי שימש תחתיו גם בפנרבחצ'ה, עד שפוטרו בעקבות כישלון הקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי