עודד קטש: "פנאתינייקוס? זה הולך להיות זהה לסדרה נגד מונאקו"

play
עודד קטש מאמן מכבי תל אביב | קובי אליהו
שחקן מכבי תל אביב בונזי קולסון עם האוהדים 00:24

מכבי תל אביב ניצחה את הפועל באר שבע לפני תחילת סדרת רבע גמר היורוליג: "לא נשחק ביד אליהו וזה עלול להיות חיסרון"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב דילגה הערב (שבת) לניצחון 18 ברציפות בליגת העל, הפעם 77:90 על הפועל באר שבע. מבחינת הצהובים זה היה המשחק האחרון לפני הדבר האמיתי: סדרת רבע גמר פלייאוף היורוליג נגד פנאתינייקוס, שתצא לדרך ביום שלישי באתונה.

"מעבר לניצחון, היה חשוב לנו לחלק דקות ולהשתמש בכל הסגל שהיה לנו, בטח אחרי הפציעה של רפי מנקו", סיכם עודד קטש, "במחצית הראשונה פחות שמרנו כמו שרצינו. התקפית עשינו את השינוי, היו לנו כמה הרכבים שדרכם עשינו את הבריחה שלנו, אני שמח על התוצאה ועל חלוקת הדקות".

על הפציעה של ג'ון דיברתולומאו: "אני לא חושב שהחלק של ג'ונדי השתנה. הפציעה באה לנו בזמן לא טוב. הוא היה בכושר יוצא דופן בשנתיים האחרונות, הוא היה מדהים עבורנו גם לפני. הפציעה הגיעה כשהוא היה בכושר נדיר. זו פציעה טריקית שיכולה ליצור חוסר ביטחון, לקראת יום שלישי זה תלוי בהרגשה שלו".

על רבע הגמר: "לא יודע אם יש לנו יתרון בסדרה הזאת. הם סיימו במקום השני ואנחנו בשביעי. יש לנו סגנון אחר מאיך שהם משחקים, הם משחקים יותר לאט והתקפה אחרת. אנחנו משחקים עם שטף. יתרון אחד שאולי יש להם עלינו הוא שיהיו להם על המגרש שחקנים עם טיפה יותר ניסיון. אני יכול להקביל את זה לסדרה נגד מונאקו בשנה שעברה, זה הולך להיות זהה. הם פייבוריטים ומשחקים בבית. לא נשחק כאן ביד אליהו עם האווירה שאנחנו רגילים אליה, זה יכול להיות חיסרון. בסיטואציות משתנות אנחנו יותר טובים השנה מכל קבוצה".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש
ירושלים אורבת? קטש | ברני ארדוב

המאמן המפסיד, אורן אהרוני: "אני חושב שבחצי הראשון למרות אחוזי קליעה מאוד טובים והכושר המדהים שמכבי נמצאים בו, היינו במשחק ועשינו את הדברים שרצינו. כדי להיות בעמדה לנצח פה, באולם הזה, צריך להיות מרוכז 40 דקות. ב-3 דקות ברבע השלישי מכבי רצו והמשחק הוכרע. היה חסר לנו את הדברים הקטנים, שזה יותר מאכזב מהכל. כל הכדורי 50-50 והריבאונד התקפה, דיברנו על זה שמכבי קבוצת ריבאונד התקפה מהטובות באירופה, לא עשינו עבודה מספיק טובה ובגלל זה הפסדנו את המשחק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי