לראשונה אחרי 17 שנים: מכבי חיפה ירדה לליגה הארצית

אלופת המדינה לשעבר הפסידה 111:101 לא.ס. רמת השרון והבטיחה ירידה מהליגה הלאומית בפעם הראשונה מאז 2007. כפר קאסם קרובה להישאר אחרי 67:92 על מ.ס. צפת

(גודל טקסט)

מכבי חיפה נפרדה הערב (שלישי) מהליגה לאומית אחרי הפסד ביתי לא.ס. רמת השרון, ובעונה הבאה תשחק הקבוצה בליגה הארצית. הירוקים מהכרמל נכנעו לשיא קריירה של אופק מלכה שקלע 37 נקודות ולמעשה נאלצו לרדוף אל יריבתם לכל אורך המשחק. הפעם האחרונה בה שיחקה הקבוצה בליגה הארצית הייתה בעונת 2006/07, מאז עלתה פעמיים לליגת העל ואף זכתה באליפות המדינה. במשחק נוסף גברה בני כפר קאסם על צפת.

מכבי חיפה – א.ס. רמת השרון 111:101

הירוקים מהכרמל פתחו לא טוב את המשחק וכבר בשלב מוקדם נקלעו לפיגור דו ספרתי ונאלצו לרדוף אחרי יריבתם. בכל פעם שהביתיים צמצמו, לרמת השרון היו התשובות עם נקודות חשובות ועצירת מומנטום. למעשה, עבור הירוקים מהכרמל מדובר בירידת ליגה שנייה בתוך חמש שנים והקבוצה תשחק בעונה הבאה בליגה הארצית, לראשונה מאז עונת 2006/07. מנגד, הקבוצה של גיא קנטור עם ניצחון ענק מבחינתה משווה את מאזנה לזה של מכבי מעלה אדומים ולמעשה פותחת את הבית התחתון ברגל ימין. אופק מלכה בלט עם שיא קריירה של 37 נקודות.

מכבי חיפה כדורסל
ירדה לליגה הארצית. מכבי חיפה | אתר רשמי, מכבי 'נטופליי' חיפה

בני כפר קאסם – מ.ס. צפת 67:92

בני כפר קאסם מתקרבת להבטחת מקומה בליגה גם בעונה הבאה אחרי ניצחון ביתי משכנע על מ.ס. צפת. הקבוצה של חנן הירשוביץ הזכירה את היכולת שלה מהסיבוב הראשון ונהנתה מחמישה שחקנים בדאבל פיגרס, שניתאי רוזנברג רושם שיא קריירה של 20 נקודות (5/5 לשלוש). המארחים הצליחו לברוח ברבע השני וירדו למחצית ביתרון 34:42. המומנטום נמשך גם לרבע השלישי שהיה במעמד צד אחד עם מטווח שלשות. מנגד, צפת מתפרקת שוב בחצי השני בתוך ארבעה ימים והיא עם שני הפסדים בבית התחתון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי