הפועל תל אביב מנסה להחתים את טיילר אניס. גם דרק וולטון מועמד

play
רזומה מסקרן. טיילר אניס | GettyImages, Roberto Finizio
שחקני פנאתינייקוס מתיאס לסור, קנדריק נאן חוגגים 00:16

אניס שנבחן בעבר במכבי ת"א ושיחק העונה בנאפולי ומקבל עדיפות, וולטון ג'וניור מסיים חוזה באוסטרליה. האדומים יכריעו מי מהם יחתום

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב צפויה להכריע היום (ראשון) מי מבין שני הרכזים – טיילר אניס שמסיים את העונה במדי נאפולי או דרק וולטון ג'וניור שסיים את חוזהו בליגה האוסטרלית – יחתום בקבוצה. אניס בן ה-29 הוא המועמד הבכיר מבין השניים, כשמי שיחתום יהיה שחקן החיזוק הזר האחרון שהאדומים יוכלו לצרף. כזכור, האדומים מחפשים רכז בכיר בעקבות עזיבתו של וויל קאמינגס, שהצטרפה לפציעה של ג'ייקובן בראון שגמר את העונה.

בקבוצה צירפו כבר בשבוע שעבר את אייזיאה מיילס ממכבי רמת גן. כמו כן, בהפועל היו קרובים לצרף לפני כן את סק הנרי, ששיחק בעבר במועדון.

אניס (1.91) נבחן בעבר במכבי תל אביב אחרי שחזר מפציעה קשה אך לבסוף לא חתם בשורות הצהובים. אניס העמיד העונה ממוצעים של 13.9 נקודות, 6.8 אסיסטים, 4.2 ריבאונדים ו-1.8 חטיפות למשחק בליגה האיטלקית, אבל קבוצתו סיימה את העונה הסדירה במקום התשיעי ולא העפילה לפלייאוף.

טיילר אניס במדי נאפולי
רזומה מסקרן. טיילר אניס | GettyImages, Roberto Finizio

וולטון ג'וניור בן ה-29 (1.83) שיחק בעבר בז'לגיריס קובנה, אלבה ברלין ו-וילרבאן, ולאחרונה הופיע במדי מלבורן פיניקס מהליגה האוסטרלית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי